Aviseringar
Rensa alla

Köper du Aftonbladet?


Smilen
Ämnesstartare

Jag brukar hellre köpa GP om jag vill köpa en nyhetstidning. Jag tycker Aftonbladet är för oseriös och lockar mig aldrig mer än att kanske läsa Aftonbladet på mobilen ibland. 

Allra helst ska väl Svenska Dagbladet vara den bästa nyhetstidningen har jag hört. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, köper DN om jag köper något lösnummer av en tidning, bra journalistik även om jag tycker ledarsidan är stundtals obehaglig. Kan hända att jag slår till om det står någon färgstark proletärenförsäljare vid torget också.
Sedan prenumerar jag på Arbetaren också så den får jag varje fredag.

Aftonbladet orkar jag inte heller läsa gratis på internet, för de ska envisas med att alltid ha något klipp med någon webbtvpraktikant utanför Rosenbad som startar automatiskt på varje artikel man läser. Kan dock läsa kultursidan ibland pga ingen webbtvskit och att Åsa Linderborg är bra.


   
SvaraCitera

Jag köper Metro Ledsen


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:
Nej, köper DN om jag köper något lösnummer av en tidning, bra journalistik även om jag tycker ledarsidan är stundtals obehaglig. Kan hända att jag slår till om det står någon färgstark proletärenförsäljare vid torget också.
Sedan prenumerar jag på Arbetaren också så den får jag varje fredag.

DN är väl tidningen för er utanför Västra Götaland? (Göteborg) 

Jag måste säga att DN har snyggast design. 


   
SvaraCitera

Smilen:

DN är väl tidningen för er utanför Västra Götaland? (Göteborg) 

Jag måste säga att DN har snyggast design. 

Ja det är inte Göteborgsposten det är riktigt, min naturliga morgontidning vore UNT men den är inte så jävla bra eller späckad med intressanta artiklar så som DN är (brukar köpa på helgen när jag köper den). 
Sedan är ju varken GP, UNT, eller DN kvällstidningar så jämförelserna blir ju lite haltande.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:

Ja det är inte Göteborgsposten det är riktigt, min naturliga morgontidning vore UNT men den är inte så jävla bra eller späckad med intressanta artiklar så som DN är (brukar köpa på helgen när jag köper den). 
Sedan är ju varken GP, UNT, eller DN kvällstidningar så jämförelserna blir ju lite haltande.

GP och DN har lite djup i nyheterna. 

Om jag skulle få för mig att köpa en kvällstidning så blir det GT eller så tar jag en Metro det är inte så mycket skillnad på reklamen och Metro är gratis. 


   
SvaraCitera

Smilen:

GP och DN har lite djup i nyheterna. 

Om jag skulle få för mig att köpa en kvällstidning så blir det GT eller så tar jag en Metro det är inte så mycket skillnad på reklamen och Metro är gratis. 

Det enda riktigt skälet att köpa kvällstidningar är för mig sportdelen, som har betydligt mer resurser på GT/Expressen och Aftonbladet än på morgontidningarna. Och då är AB bättre. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:

Det enda riktigt skälet att köpa kvällstidningar är för mig sportdelen, som har betydligt mer resurser på GT/Expressen och Aftonbladet än på morgontidningarna. Och då är AB bättre. 

Jo där har du rätt. Man ska läsa bra och positiva nyheter. Sport är ju något positivt för de flesta. Resten av tidningen handlar annars enbart om mord, rån eller brott. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Jo där har du rätt. Man ska läsa bra och positiva nyheter. Sport är ju något positivt för de flesta. Resten av tidningen handlar annars enbart om mord, rån eller brott. 

Ja det ska ju inte bli landet runt av det heller.


   
SvaraCitera

Aldrig betalat för propaganda.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:

Ja det ska ju inte bli landet runt av det heller.

Det har du rätt i. Lagom av allt är bäst. Inte bryr någon sig om att en häst kan spela blinka lilla stjärna på flöjt. Det tas upp på landet runt. 


   
SvaraCitera

Köper endast tidningar som inte ägs av den judiska pk-vänster-maffian. Haha


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Köper endast tidningar som inte ägs av den judiska pk-vänster-maffian. Haha

Hur menar du? 

Att AB är PK-VÄNSTER? 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

SvD!!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

sluk:
SvD!!

Finns inte på ICA här. Tumme ned


   
SvaraCitera