Aviseringar
Rensa alla

körkortsteori


Ämnesstartare

gjorde det här:
http://korkortonline.se/teoritest/gratistest/
kugga rätt saftigt

44 av 65 rätt (68 %) = UNDERKÄND

hade dock 3 fel när jag skrev provet irl i början av sommaren förra året [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

haha, vetefan om jag ens ska våga mig på det där nu. Var ju jättelängesen jag pluggade sånt där ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

haha, vetefan om jag ens ska våga mig på det där nu. Var ju jättelängesen jag pluggade sånt där ;S

tror du slår mig iaf. hahaha. iofs inte överraskad att jag kugga. men 75% var jag ändå säker på typ 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför vill man göra det när man ändå har tagit körkort? typ som att göra högskoleprovet utan att söka nånstans [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

tror du slår mig iaf. hahaha. iofs inte överraskad att jag kugga. men 75% var jag ändå säker på typ 😛

Jag hade sån fin pluggteknik med. Slangade hem ett sånt teoriprogram med typ 500 frågor sammanlagt. Körde de tills jag kunde de 500 utantill och sen skrev jag provet. Tro fasen att jag glömmer hälften av de där skumma frågorna direkt efteråt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

varför vill man göra det när man ändå har tagit körkort?

hahahaha, om nån idealist på vägverket ändå läste den här tråden [love]

Budolicious:

Slangade hem ett sånt teoriprogram med typ 500 frågor sammanlagt.

gjorde exakt samma. o helt ärligt. om jag vill veta hur många ton koldioxid en bil i snitt släpper ut per år googlar jag det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

gjorde exakt samma. o helt ärligt. om jag vill veta hur många ton koldioxid en bil i snitt släpper ut per år googlar jag det [crazy]

Precis. Så jävla dumma frågor. Samma med maxvikter på släpkärror osv. den dagen jag köper en släpkärra och misstänker att jag kanske överlastar den så får jag la kolla upp det då [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

den dagen jag köper en släpkärra och misstänker att jag kanske överlastar den så får jag la kolla upp det då

o sen kommer man ju med 99% chans lasta den med typ plankor, tegelsten eller något annat man iaf ändå inte har koll på hur mkt det väger. typ: en jävla massa sten. hur mkt väger det? en massa plankor. hur mkt väger det? vte man ju inte. man lastar ändå högst troligtvis allt på kärran o hoppas det bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och alla spännband och lastsäkringsmetoder och friktionskoefficienter, boggitryck och axeltryck, kommer väl inte ihåg det nu eller [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Och alla spännband och lastsäkringsmetoder och friktionskoefficienter, boggitryck och axeltryck, kommer väl inte ihåg det nu eller

lixom. jag kuggades på att jag inte visste att man får åka korta men inte långa taxiresor med småbarn utan barnstol. det är väl taxiturkens ansvar om någons? är ju han som kör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

typ som att göra högskoleprovet utan att söka nånstans [mad]

Hehe. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

det är väl taxiturkens ansvar om någons? är ju han som kör!

Sedan när kan man lita på taxiturkar? [no-no] De är väl troligen läkare eller ingenjörer egentligen, de vet inget om serviceyrken, let alone taxichaufföreri!

Bomb Squad:

Hehe. :$

visste faktiskt att det förekom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Sedan när kan man lita på taxiturkar?

gör testet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heheheh oj. Fick 33 poäng[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

gör testet!

47 av 65 rätt (72 %) = UNDERKÄND [mad]


   
SvaraCitera