Aviseringar
Rensa alla

Koffein FAQ


Ämnesstartare

Stringburka:

Hum?

raoulduke:

Vad är en överdos?

Stringburka:

Bieffekter av en substans är alla effekter som man inte är ute efter när man tar den, skulle jag vilja påstå.

jo man skulle kunna lägga till vätskedrivande och tand färgande också men dom grejerna har inte varit frekvent frågade efter^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag blir jättespeedad av stora mängder koffein

jo men den dagen en tjacktorsk nöjer sig med kaffe den dagen blir man speedad av det^^

edit: så tills dess...


   
SvaraCitera

Bra tråd. Märks att du lagt ner tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin tråd 🙂


   
SvaraCitera

Bra tråd, den behövs![bigsmile][y]

Tack


   
SvaraCitera

raoulduke:

jo men den dagen en tjacktorsk nöjer sig med kaffe den dagen blir man speedad av det^^

Skulle du även påstå att "den dagen en schizofren nöjer sig med LSD, den dagen blir LSD psykadelia"?
Att använda brukare som standard och mäta efter det ger ju naturligtvis helt idiotiska resultat. Om frågan är "blir man speedad av koffein" så får man ju jämföra att ta koffein med att inte ta koffein, inte jämföra det med att ta amfetamin.
[tired]


   
SvaraCitera

raoulduke:

nej, försök att bli speedad på kaffe resulterar oftast i obehagliga bi effekter.

Finns ju andra former av koffein man kan bli hög på väl typ tabletter?
Varför blandar man vodka redbull om de inte är för koffeinet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o så ställer man en fråga, inte frågar en fråga. [wink]

ställer en fråga gör man när man frågar. frågar en fråga gör man när man ställer en fråga till en fråga. [cute]


   
SvaraCitera

Rivethead:

o så ställer man en fråga, inte frågar en fråga. [wink]

ställer en fråga gör man när man frågar. frågar en fråga gör man när man ställer en fråga till en fråga. [cute]

Dude are you on crack or something?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Dude are you on crack or something?

är det en fråga du ställer, eller en fråga du frågar?


   
SvaraCitera

Rivethead:

är det en fråga du ställer, eller en fråga du frågar?

Vad spelar de för roll? Min fråga får samma innebörd i vilket av fallen.
Det finns inga exakta regler hur man får ställa en fråga så jag struntar i om du vill få detta forumet grumligt av din skit, men vem är verkligen borta från tråden om inte du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

men vem är verkligen borta från tråden om inte du själv?

Ursäkta mig, men när blev det fel att rätta folk? Jag gillar att klaga, ja! Men so what? Jag anser att frågan jag ställde dig var i samma klass som frågan du ställde mig.
Mitt första inlägg var inte riktat till dig, ifall du av någon anledning skulle trott det, utan avar riktad til trådskaparen och dess rubrikformulering.


   
SvaraCitera

Rivethead:

men när blev det fel att rätta folk?

Nån gång typ när Judarna blev fria från Egypten kanske, de har alltid varit i alla fall irriterande om man gör de av andra anledningar en i hjälpande syfte.

Rivethead:

Jag anser att frågan jag ställde dig var i samma klass som frågan du ställde mig.

Du citerade ingenting och du verkade vara inne på ett helt annat forum.

Rivethead:

Mitt första inlägg var inte riktat till dig, ifall du av någon anledning skulle trott det, utan avar riktad til trådskaparen och dess rubrikformulering.

Då kan du ju skriva en helt ny tråd då som visar hur jävla duktigt man skriver trådar då! Och du kan ju för denna gången var mer tydlig, en vad din Svenne lärare är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

de har alltid varit i alla fall irriterande om man gör de av andra anledningar en i hjälpande syfte.

du tror inte det har kunnat finnas någon form av hjälpande syfte i åtanke?

cannabis:

Du citerade ingenting och du verkade vara inne på ett helt annat forum.

jag citerade väl dig?

cannabis:

Då kan du ju skriva en helt ny tråd då som visar hur jävla duktigt man skriver trådar då! Och du kan ju för denna gången var mer tydlig, en vad din Svenne lärare är.

problematiken ligger i att jag naturligtvis inte kan formulera alla titlar som någonsin skulle kunna användas som rubrik. hade jag kunnat underlätta formulerandet av meningar för fler än mig själv så skulle jag inte ha något emot att göra det. jag finner det dock betydligt simplare att uppmärksamma folk om enskilda fel de gör.


   
SvaraCitera

Rivethead:

du tror inte det har kunnat finnas någon form av hjälpande syfte i åtanke?

På vilket sätt skulle du hjälpa till menar du när du är så otydlig med vad du hjälper till med. Jag kan ju säga du göra 1000 grammatik fel om dagen fast jag vet inte vad .

Rivethead:

jag citerade väl dig?

Inte på de jag tänkte på nej.

Rivethead:

jag finner det dock betydligt simplare att uppmärksamma folk om enskilda fel de gör.

Men du får ju göra de allt oftare så hur simpelt blir de?

" simple path Ha ha!"


   
SvaraCitera