Aviseringar
Rensa alla

Koka kaffe


Ämnesstartare

Hej jag har en Fråga till er den Frågan är Såhär

Hur kokar ni erat Kaffe?

Själv så brukar jag först Mala mina kaffebönor från Somalia sedan så brukar jag låta de Torka över min hambörjarefritös och sedan så häller jag i Flaskevatten (kranvatten är ej passande för riktiga människor) och sedan så Lägger jag det i kokaren med kankse 3 koppar Kaffe och 3 koppar Flaskevatten

Det är mitt hemlige Kaffekokar-hur-man-går-tillväga, berätta om Erat gillar ni Svart kaffe (för människor med Svart själ anser jag) eller Brunt kaffe med Kossamumjölk i

MVH mig


   
Citera
Ämnesetiketter

Hej Spindelnätaren hur Mår du? Jag har svar på din Fråga Svaret är såhär:

Jag gillar mocha kaffe med Choklad i såhär gör man det Kaffet. Skumma Mjölk och sedan kakao och sedan Svart Kaffe.

Eller Capuccino då Skummar jag Mjölk med Ånga och sedan tillsätter jag Svart kaffe.

Ibland Socker Brunt socker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låte omständigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

i kokaren

[sad] Du använder väl inte kaffekokare din noob? =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Jag gillar mocha kaffe med Choklad i såhär gör man det Kaffet. Skumma Mjölk och sedan kakao och sedan Svart Kaffe.

Hej det låter Härligt som att du är en Härlig typ fast jag är lite Orolig över hur du kan ha KoMocka i ditt kaffe känner mig Äcklad av dina Fasoner kommer Anmäla ditt inlägg För du är näst intill Vulgär

XTYLE:

Eller Capuccino då Skummar jag Mjölk med Ånga och sedan tillsätter jag Svart kaffe.

Ånga känns bra nästan lika bra som när tåget Kommer in på Perrongen och säger TuuuT TuuuT

XTYLE:

Ibland Socker Brunt socker

Brunt gillar vi Alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kokar aldrig kaffe[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[sad] Du använder väl inte kaffekokare din noob? =(

Skulle det Kännas bättre om jag Använde en Kaffebryggare?

Jag har faktiskt en Kaffebryggare en Kaffekokare som man pressar Kaffe och en Maskin där man kan göra Café au late och sådana Saker men den Smäller varenda gång jag Startar den så jag Slängde den i Papperskorgen.


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Hej det låter Härligt som att du är en Härlig typ fast jag är lite Orolig över hur du kan ha KoMocka i ditt kaffe känner mig Äcklad av dina Fasoner kommer Anmäla ditt inlägg För du är näst intill Vulgär

Hej Jag har inte gjort något om du ger Falsklarm kommer Thomas att Bannlysa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gräver några nävar ur blomkrukan och stoppar i pannan. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv har jag då en pappa som kokar exprsso (dyyyslexiii varning) åt mig, och sedan skummar han mjölk från kossan Lina Juinor Råza (själv döpt den [surprised]) och vips har jag en capuccino inte behövt jobba mer än att säga åt min pappa [party][tard][tard]

fast vill jag ha vanligt kaffe är det lättast med barnarbete... tror det var därför jag fick så många syskon [y] då ber man någon av dem fixa kaffet. så egentligen vet jag inte hur man gör. men vad gör det..?[tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera