Aviseringar
Rensa alla

kokta linser med smält ost


Ämnesstartare

ennie_:

shitt när jag för 1gångsskull anstränger mig för att äta "vanlig" skitäcklig mat med äckligt härdat djurfett och skit kommer du och förolämpar

Lugna ner dig nu, ennie. Ät en liten lins och var glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Lugna ner dig nu, ennie. Ät en liten lins och var glad.

tycker ibland det är rätt att man blir sjuk och dör av cigaretter och sånt för dom som håller på med sånt är ofta idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle va kul o få smaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

tycker ibland det är rätt att man blir sjuk och dör av cigaretter och sånt för dom som håller på med sånt är ofta idioter

Haha, kan du sluta vara oprovocerat elak eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

vsg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Haha, kan du sluta vara oprovocerat elak eller?

ahh hej jag hetter storm jag lossas allt är alla an dras fel o dt är jätte synd om mig trots att jag beter mig som 1 cp mot dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

ahh hej jag hetter storm jag lossas allt är alla an dras fel o dt är jätte synd om mig trots att jag beter mig som 1 cp mot dom

Är inte van vid elaka kommentarer och tar illa upp, även om du är oseriös eller inte nu. Så jag lämnar dig och den här tråden nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Är inte van vid elaka kommentarer och tar illa upp, även om du är oseriös eller inte nu. Så jag lämnar dig och den här tråden nu.

bra att du tar illa upp, hoppas du aldrig mer gör så och skriver att d jag lr ngn annan gör är äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte med personer som säger att man är oseriös lr trollar bara för dom är för lata för att förstå att man finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte först att du menade kontaktlinser [chocked]


   
SvaraCitera