Aviseringar
Rensa alla

kolla dokumentären på TV3


Ämnesstartare

kvinnor som blitt utsatta för cpmän. min kompis ska ALDRIG MER gå ut själv, säger hon hehe

nu ska ja kolla de sista 20 minutrarna brb

kommer tbx, diskutera!!!!


   
Citera

honolulu:

kvinnor som blitt utsatta för cpmän. min kompis ska ALDRIG MER gå ut själv, säger hon hehe

VA ERE FÖR NÅGE? SÄGER DEM ATT DET ÄR FARLIGT UTE LR VAD?

TKR NT OM SÅDANT TÄNK TBH.


   
SvaraCitera

Hemskt! Missade dock vad som hänt hon som flyttat ihop med något psyko


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

VA ERE FÖR NÅGE?

"säsongspremiären träffar vi tre kvinnor som överlevt möten med några av modern kriminalhistorias brutalaste gärningsmän."


   
SvaraCitera
höna

kollar påren nu


   
SvaraCitera

Ingen här som råkar känna till någon sån där psykopat-människa som jag kan studera, stalka lite och konfrontera på ett eller annat vis? [cute]


   
SvaraCitera

malber:

"säsongspremiären träffar vi tre kvinnor som överlevt möten med några av modern kriminalhistorias brutalaste gärningsmän."

låter som den sortens program som bara är till för att skrämma skiten ur folk så att de sitter hemma och kollar på tv ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va tråkigt, missade ju allt. såg bara om en tjej som blivit våldtagen o inte omhändertagen osv.

Dan_the_ironman:

låter som den sortens program som bara är till för att skrämma skiten ur folk så att de sitter hemma och kollar på tv ist.

vadå det är dokumentärer som saker som händer som man borde akta sig för. MASSA tJEJER som ba är ute själva när de är fulla!!! mmmmmm


   
SvaraCitera

Tycker att sådana här dokumentärer är bra

jag går ej ut ensam på kvällen, beror kanske på att det var en våldtäktsman som härjade i detta området för ett tag sen


   
SvaraCitera

åh [sad]


   
SvaraCitera

samhället vore säkrare om fler var ute på kvällen


   
SvaraCitera
Lounge

vet du jag läser natascha kampusch bok???????? hehe???????? såg en skåpbil idag (hon blev bortförd i en skåpbil) jag ba FML?????????

såg också den där dokumentären minns så väl att jag kollade på hon första tjejens bilddagbok år 2006 efter d skett och ba oj vad hon festar och lbalbla.. direkt efter händelsen. men det är ju sant som hon sa, hon kunde ju inte stanna upp sitt liv och samtidigt gå vidare!

nu kanske jag låter lite elakt med bobbys pappa tanten.. hon som var tillsammans med han i två månader. FÖRSTA ggn hon kommer till honom, och inte ens bor där, binder han fast henne och piskar henne?? sedan sker det vid ett annat tillfälle. och vad gör hon?? JO HON FLYTTAR DIT MED SIN 4 åriga son. KAN verkligen inte förstå. KAN INTE.


   
SvaraCitera

Lounge:

KAN verkligen inte förstå. KAN INTE.

kan ej förstå det heller!!


   
SvaraCitera

ja så det finns sjuka individer..


   
SvaraCitera

honolulu:

vadå det är dokumentärer som saker som händer som man borde akta sig för. MASSA tJEJER som ba är ute själva när de är fulla!!! mmmmmm

den mest utsatta gruppen när det gäller våldsbrott är killar mellan typ 18-24, och inte fan kommer det någon jävla dokumentär riktad till dem som säger hur farligt det är.


   
SvaraCitera