Aviseringar
Rensa alla

KOLLA HIT


Ämnesstartare

Onödiga kommentarer och kommentarer om hur sjuk i huvet jag är kan ju direkt försvinna härifrån.

Äter knappt något och det jag väl äter spyr jag upp. idag åt jag 1,5 dl lasagne som jag sen såklart spydde upp och samma sak till middag.

Haft ano förut och nu är jag glad för har börjat fått ont i huvudet, kalla fötter och är trött, ångestfylld och yr då jag gör något. Det enda jag gör i princip är att ligga i sängen, röka och dricka cola zero.

Äter man 1 mål om dagen typ 2 dl, som man INTE spyr upp. Hur mycket tror ni man skulle kunna bli av med då? Vägde förut under 45 och var 165 lång. Har nu gått upp efter den ätstörningen men nu ska jag hålla mig till att aldrig äta som en "normal" människa gör. Eftersom då går man upp direkt igen. Men ju mer man har att förlora desto fortare går det väll..

Som sagt, onödiga kommentarer behöver inte ens skriva något. Vill bara höra hur mycket man kan gå ner i veckan ungefär. Ökar ciggaretter ämnesomsättningen?

Tack på förhand! 😀


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag äter mediciner, ångest antidepp och mot humörsvängningar.


   
SvaraCitera

om du väljer att t.ex. amputera ett ben så kan du gå ner i vikt rätt snabbt [y]


   
SvaraCitera
time
 time

Att hjälpa dig när du redan är så långt gången i ätstörningarna är emot Ungdomar.se's regler. Vi har goda kontakter med Riksföreningen mot ätstörningar så ta gärna kontakt med dem innan du är så långt gången att du behöver sjukhusvård.

Om det känns jobbigt att vända sig till en förening kan du skicka ett mail till mig här direkt om du har frågor.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden låst


   
SvaraCitera