Aviseringar
Rensa alla

KOLLA VILKA SÖTINGAR


höna
Ämnesstartare

JAG HAR FÅTT!!!![love][bigsmile]

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

fina 😀


   
SvaraCitera

Naaw


   
SvaraCitera

Varför ska alla inlägg om söta djur handla om råttor?[sad]


   
SvaraCitera

Har den ena någonting med ögonen? Tycker att det ser ut som att ena har ohyra.


   
SvaraCitera

Men fina! Är det huskys?


   
SvaraCitera

åh vilka små söta bebisar


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Varför ska alla inlägg om söta djur handla om råttor?

ja vene, har inte sett några andra inlägg om råttor[sad]

Geigerzähler:

Har den ena någonting med ögonen? Tycker att det ser ut som att ena har ohyra.

ja den har en liten förkylning, det ser ut som blod runt ögonen men det är inte det och tydligen känner råttan inte ens av det så det är värre än det ser ut.

Geigerzähler:

Men fina! Är det huskys?

jag vet faktisk inte vad rasen heter[blush]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

malber:

åh vilka små söta bebisar

jaa dom är fett awesomee[cute]


   
SvaraCitera

höna:

ja vene, har inte sett några andra inlägg om råttor

Tycker det kommer upp lite nu som då... Sengångare, det är söta djur. Varför tar ingen hem en sådan?[sad]


   
SvaraCitera

höna:

ja den har en liten förkylning, det ser ut som blod runt ögonen men det är inte det och tydligen känner råttan inte ens av det så det är värre än det ser ut.

Ja, deras tårvätska blir röd när den blandas med luften. Men jag skulle nog inte låta en förkylning på en råtta gå obehandlad, det är svårt att veta om det kommer försvinna av sig själv, bli lunginflammation eller om det är mykoplasma som INTE är trevligt alls... Kommer de från zoobutik så skulle jag säga att det är ungefär 90% risk att de bär på myko.

höna:

jag vet faktisk inte vad rasen heter

Färgen.
Image
En av mina favvofärger på råttor.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Tycker det kommer upp lite nu som då...

Mina MÖSS? [cute]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Tycker det kommer upp lite nu som då... Sengångare, det är söta djur. Varför tar ingen hem en sådan

tror inte att man får ha såna som husdjur plus att jag tror deras bajs luktar äckligt[blush]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, deras tårvätska blir röd när den blandas med luften. Men jag skulle nog inte låta en förkylning på en råtta gå obehandlad, det är svårt att veta om det kommer försvinna av sig själv, bli lunginflammation eller om det är mykoplasma som INTE är trevligt alls...

nej för hon vi köpte de av hade redan ringt veterinären och hon hade sagt att vi inte skulle behandla dem. men om det inte är borta snart så ska jag nog kontakta dem igen.

Geigerzähler:

En av mina favvofärger på råttor.

en är typ precis så och de 2 andra har lite mer vitt, och bara lite beiget på ryggen typ[smile]


   
SvaraCitera

höna:

ringt veterinären

Veterinärer suger på möss/råttor. Jag ser att det är något fel med ögat och det borde du kolla upp, hos någon kunnig. Bor du nära GBG så rekommenderar jag blå stjärnans avdelning för exotiska djur (Speciellt Bo Runsten, går ALLTID till honom) bor du nära Stockholm så åk till Roslagstull.


   
SvaraCitera