Aviseringar
Rensa alla

Kollar han in mig eller vad??


Ämnesstartare

Är intresserad av en kille som bor på samma folkhögskola-korridor som jag. Han har flickvän (fan också!).
Vi har bra connection, skrattar åt samma saker och jag tycker om att prata med honom osv. osv. Så det känns jävligt jobbigt. Har bara känt honom i ca en månad, men jag trivs så bra i hans sällskap... damn it. På senaste tiden har han också blivit ganska retsam mot mig, fast på ett gulligt sätt. Vet inte om man kan tolka det som mer än vänskapligt dock. När jag säger något småroligt skrattar han alltid skitmycket. Han har så söta ögon.
Jag har dock märkt att han kollar på mina bröst ibland... hahaha. Det är inte som om jag har särskilt intressanta bröst, de är skitsmå. Men han liksom flyttar blicken neråt mot dem då och då när vi pratar (eller ja, detta har hänt ganska ofta). Ok, jag antar att alla killar är mer eller mindre intresserade av bröst. Men jag tycker ändå det är lite skumt. Varför gör han det? Kollar han in mig och min kropp? Eller tycker han bara "oj vad små bröst hon har"?. Men om han nu tyckte de var så ointressanta, varför skulle han kolla på dem... Kan tillägga att han är världens svärmorsdröm-kille och väldigt mycket nice guy... så långt ifrån player man kan komma.
Jag blir lite obekväm när han kollar så, för jag märker ju verkligen att han kollar... men han kanske inte tänker på det alls, tror ni att det är en mer eller mindre omedveten grej han gör med alla tjejer eller?
gud vad jag överanalyserar allt...

men kan jag få tips på hur jag ska göra för att få honom att dumpa sin tråkiga flickvän och bli tillsammans med mej istället? HEHE:P


   
Citera
Ämnesstartare

ja du kan ju säga "jag tycker du ska dumpa din tjej och bli tsm med mig istället" till honom så får vi se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

men kan jag få tips på hur jag ska göra för att få honom att dumpa sin tråkiga flickvän och bli tillsammans med mej istället? HEHE:P

Du kan knulla med honom. Det enklaste sättet att få någon på är-- FUCKING SHOCKER INNIT?--att ha sex med personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

överanalyserar

[y][y][y][y][y][y][y][y][y][y]

Sjung den här för honom, yo [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Sjung den här för honom, yo

Hahaha, jag har faktiskt tänkt skitmycket på att göra det! HAHAHA, men nej... tror inte att det är en bra idé...

Avatar:

Du kan knulla med honom. Det enklaste sättet att få någon på är-- FUCKING SHOCKER INNIT?--att ha sex med
personen.

Klart jag skulle vilja! Frågan är bara hur fan det skulle gå till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

Klart jag skulle vilja! Frågan är bara hur fan det skulle gå till..

Om han vill knulla med dig kommer det ju inte vara så svårt.

"Tja vill du kolla på film ikväll? Min kompis dissade mig för <whatever random ursäkt för dissning> och jag hade redan köpt chips och cola och allt och det känns lite tråkigt att snuska i mig allt det där själv." eller någonting liknande hade säkert funkat om han är på.

Men annars så kan det ju bli lite svårare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

"Tja vill du kolla på film ikväll? Min kompis dissade mig för <whatever random ursäkt för dissning> och jag hade redan köpt chips och cola och allt och det känns lite tråkigt att snuska i mig allt det där själv." eller någonting liknande hade säkert funkat om han är på.

Haha, det där med o kolla på film funkar inte eftersom jag redan har kollat på film/tv med honom ganska många gånger... vi har gemensamt kök o "vardagsrum" så det händer ganska ofta att man kollar tillsammans, men det är ju ofta nån annan där då också. så det där med att föreslå film skulle på nåt sätt bli ganska poänglöst. och jag kan inte precis föreslå att vi går in på hans rum.
Fan, jag vet inte... borde jag visa honom att jag gillar honom? Känns så poänglöst när han har flickvän... vi två kommer väl förmodligen aldrig kunna bli nåt annat än vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

gud vad jag överanalyserar allt...

Sluta med det, och hitta en kille som inte är upptagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

Fan, jag vet inte... borde jag visa honom att jag gillar honom? Känns så poänglöst när han har flickvän... vi två kommer väl förmodligen aldrig kunna bli nåt annat än vänner.

Tja du kan ju alltid säga vad du känner, för jag ser det som att det är bättre att ta risker än att ha ångest (om det ens är rätt ordval) över att man inte riskerade.

Men då borde du se till att du verkligen vet ifall han gillar dig också, annars kan det gå ganska fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Tja du kan ju alltid säga vad du känner, för jag ser det som att det är bättre att ta risker än att ha ångest (om det ens är rätt ordval) över att man inte riskerade.

Men då borde du se till att du verkligen vet ifall han gillar dig också, annars kan det gå ganska fel.

mhm.. nej, jag vet inte om han gillar mig så jag tänker inte ta den risken. jag bör nog rikta blicken utåt istället. men killar som är intresserade av mig är jag oftast helt ointresserad av själv. de jag gillar har antingen flickvänner eller är idioter.
"Killar är som toaletter; Upptagna eller fulla av skit"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

Killar är som toaletter; Upptagna eller fulla av skit

haha mjo det är ju ganska sant.. men grejen är den att det finns tusentals "världens svärmorsdröm-kille", det enda tråkiga är att dom killarna är oftast världens tofflor för de aldrig haft en flickvän innan, och som pissar ner sig bara de tänker tanken att snacka med en snygg brud.

Life is hard. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever_:

"Killar är som toaletter; Upptagna eller fulla av skit"

Tjejer är som dörrmattor - fyrkantiga och ligger utanför dörrar![mad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Tjejer är som dörrmattor - fyrkantiga och ligger utanför dörrar![mad]

glöm inte att man ska trampa på dem också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

glöm inte att man ska trampa på dem också.

Ah, det är ju underförstått!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tjejer är som dörrmattor - fyrkantiga och ligger utanför dörrar![mad]

Tycker att de mer är som getingar, antingen så irriterar dom en eller så flyger dom iväg


   
SvaraCitera