Aviseringar
Rensa alla

Kollar ni på porr ensamma?


Kudhos

Anura: Nej

Diggar min egentid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ensam. Den ända jag skulle kunna titta tillsammans med är morsan och farsan och det vill jag inte Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klarar knappt av att titta på grova sexscener i vanliga filmer med andra,  och så porr??? nä gu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer väl att man ser porr med andra om det är något exceptionellt dumt som man kan håna och skratta åt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollar jag på porr blir det i min ensamhet. Egentligen har jag inget tålamod, brukar spola fram och ha mig för att hitta en bra sekvens. Kollar kanske max 5 minuter innan mina tankar är på annat håll än porren, då blir det mest en bakgrundsgrej som bara står på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ju fråga morsan om hon vill vara med... hahahahhaa


   
SvaraCitera
höna

jag har gjort det med vänner men ENBART ur nöjessynpunkt för porr är så jävla efterblivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
jag har gjort det med vänner men ENBART ur nöjessynpunkt för porr är så jävla efterblivet

det känns ändå väldigt realistiskt. 


   
SvaraCitera
höna

Anura:

det känns ändå väldigt realistiskt. 

hahah nej inte av egen erfarenhet. jag tycker iallafall den porren jag sett varit efterbliven. sån som visas på vissa tvkanaler efter tolv. typ hej jag är en flygvärdinna, planet krashar och alla ligger med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hahah nej inte av egen erfarenhet. jag tycker iallafall den porren jag sett varit efterbliven. sån som visas på vissa tvkanaler efter tolv. typ hej jag är en flygvärdinna, planet krashar och alla ligger med mig

om jag får gissa så kollar nog de flesta på amatörporr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller vetifan.. hela världen kanske är som de på flashback egentligen 


   
SvaraCitera
höna

isola:

om jag får gissa så kollar nog de flesta på amatörporr

jag förstår bara inte hur man kan få ståballe av sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jag förstår bara inte hur man kan få ståballe av sånt.

har du aldrig blivit lite pirrig av att se heta sexscener i filmer?


   
SvaraCitera
höna

isola:

har du aldrig blivit lite pirrig av att se heta sexscener i filmer?

jo men sån efter 12-porr brukar INTE va sexig. det var det jag menade. sån flygvärdinneporr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Kollar ni på porr ensamma?

När ni väl brukar kolla på porr, gör ni det själva eller med andra? I en stor grupp isåfall?

Kollar ni på porr i sällskap - ja eller nej?

Blev lite förvirrad av alla frågor. Om jag kollar på porr ensam - ja. Eller tillsammans med någon av motsatt kön - ja, gärna. Eller i grupp - nej, det har faktiskt inte hänt. Du syftar på GRUPPSEX antar jag. Men jag skulle faktiskt vilja testa. Frågan är bara om man ska välja en grupp "okända" eller en grupp ur närmaste kompisgänget?


   
SvaraCitera