Aviseringar
Rensa alla

kollar på tävä


Lounge
Ämnesstartare

på tävä finner man många människor som pratar med EN, d kollar inte på en men du kan ändå tolka det som en konversation, man behöver inte kolla på en person för att ha en konversation med dem eller hur

dessutom svarar de inte just vad du talar om men det finns faktiskt personer som pratar enbart om sig själv med

ENSIDIG KONVERSATION

fascineras av allt på tv tänk vad mycket de bygger upp som sedan inte används kan de inte sätta uppp väggar så folk kan bo där sen ok det kanske blir såhär.. att en bara har en toalett men bättre med en myra i arslet än 50 i mjölken eller hur???


   
Citera

Ibland tror jag att de i filmer kan läsa mina tankar, det är läskigt. [sad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON:

Ibland tror jag att de i filmer kan läsa mina tankar, det är läskigt. [sad]

sök te pszykologen

kmr o hämtar dig i ambulans

säger inte detta för o varna dig men schizon som sköt på biografen batman...........


   
SvaraCitera

Lounge:

men schizon som sköt på biografen batman...........

det var lite sjukt. där kom jokern baa boom


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

det var lite sjukt. där kom jokern baa boom

ja men eg om de går o ser en film me en joker så kanske det händer på riktigt man vet ju eg inte om film är sanningen eller hur


   
SvaraCitera

Lounge:

säger inte detta för o varna dig men schizon som sköt på biografen batman...........

Lite kusligt att jag sitter och kikar i en gammal Batman-tidning nu.. [censur]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON:

Lite kusligt att jag sitter och kikar i en gammal Batman-tidning nu.. [censur]

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP RING PSYK


   
SvaraCitera

Lounge:

ja men eg om de går o ser en film me en joker så kanske det händer på riktigt man vet ju eg inte om film är sanningen eller hur

ska gå på spiderman så kanske spiderman dyket upp. så göre inget om han skjuter mig :))


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

ska gå på spiderman så kanske spiderman dyket upp. så göre inget om han skjuter mig :))

orecis för man gick ändå o kolla på han 😛


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

fnissar nu.. kanske framstår som skitmordisk det är ju skitdåligt


   
SvaraCitera

Lounge:

orecis för man gick ändå o kolla på han 😛

voree svinhäftigt! fast helst vill jag ej vara spindelmannens tjej eller så, jag vill vara spindelmannen.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

voree svinhäftigt! fast helst vill jag ej vara spindelmannens tjej eller så, jag vill vara spindelmannen.

ja men det får du vara emma

ja tänk på det egentligen när de går på biografen för att se spindelmannen så lär de ju bli asglada när spindermannes fiende faktiskt finns på riktigt


   
SvaraCitera

Lounge:

ja men det får du vara emma

ja tänk på det egentligen när de går på biografen för att se spindelmannen så lär de ju bli asglada när spindermannes fiende faktiskt finns på riktigt

alltså du.

spindelmannen går ju fan på bio nu. och, jag har en spindelmannendräkt. ska åka till en annan stad och gå på bio i den [blush] vore roligt


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

spindelmannen går ju fan på bio nu. och, jag har en spindelmannendräkt. ska åka till en annan stad och gå på bio i den [blush] vore roligt

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

snälla gör det

kom in me sån skum man kan spreja som blir som spindelnät

alla blir jätterädda då


   
SvaraCitera

Lounge:

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

snälla gör det

kom in me sån skum man kan spreja som blir som spindelnät

alla blir jätterädda då

[bigsmile]

ska göra upp en plan osv [smile][smile]


   
SvaraCitera