Aviseringar
Rensa alla

Kollega tafsar på min pojkvän


Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Definiera normala tjejer tack [crazy]

Det orkar jag inte.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läst att tjejer i regel ofta attraheras av just upptagna män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passion pit:

hon har typ ADHD

Min tanke!

Jo, men sådana människor är indeed jobbiga att ha och göra med ibland.. Det bästa man kan göra av situationen är väl att ignorera så mycket som möjligt.. Såvida hon inte tar illa upp vill säga.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passion pit:

hon har typ ADHD

S3ON:

Min tanke!

Hoppas för er egen skull att ni inte kopplar ADHD till just det där med tafsandet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räknas inte tafs som sexuella trakasserier? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

just det där med tafsandet.

Tänker mig snarare till den där hyperaktiviteten och hennes behov utav att ta stor plats.


   
SvaraCitera
zIGGE

Gillar att s3on leker erfaren.


   
SvaraCitera

Ignorant nigga fo sho[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst, vad hade ni gjort ? S:


   
SvaraCitera

Hade någon gjort så på min pojkvän när jag stod bredvid hade jag blivit MÅTTLIGT irriterad. Varför säger inte din pojkvän ifrån?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Hade någon gjort så på min pojkvän när jag stod bredvid hade jag blivit MÅTTLIGT irriterad. Varför säger inte din pojkvän ifrån?!?!

han pallar nog inte tjafsa eftersom att hon är som hon är och för att hon gör det på skoj men ändå tycker att han borde ha sagt något. Men efter att jag pratat med honom om det så är jag säker på att det inte kommer ske igen utan att han reagerar på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retarderat att göra det när du är där [tard] annars också iofs, om hon vetat hela tiden att han har flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passion pit:

Men seriöst, vad hade ni gjort ? S:

Säg till pojkvännen att säga ifrån.
Om hon inte slutar, säg till honom att ta det med chefen.
Slutar hon inte, anmäl för sexuella trakasserier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man ska vara realistisk så vet jag att anmäla kommer inte på frågan..

Och problemet är jag vet inte om han verkligen stör sig på det lika mycket som jag gör .. S:

Men jag tycker inte det är ok att låta en annan tjej tafsa på honom även om det är på skoj. Tror inte han hade tyckt det var så roligt om mina arbetskamrater smiskade mig på rumpan "på skoj" (vilket faktiskit har hänt en gång och jag blev skit sur och satte honom på plats, min pojkvän blev skitsur över det också och störde sig på det jätte mkt)


   
SvaraCitera