Aviseringar
Rensa alla

Kollektiv i Göteborg? Lägenheter för folk med betalningsanmärkningar o.s.v.?


Ämnesstartare

Behöver nu. Helst igår. Måste få ha med mina kaniner. 


   
Citera
Ämnesstartare

Är feminist, nybliven vegan (var bara köttis p.g.a. expojkvän, men är vego igen), pacifist, snäll, blablabla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helst vegankollektiv, eller med vegetarianer, bara det är bra folk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag haft ett feministiskt vegankollektiv i Göteborg hade du varit fruktansvärt välkommen. 


   
SvaraCitera

mina föräldrar sticker inte förän på fredag (om de åker alls, lite osäkert nu pga jättebråk här hemma) :/ annars skulle du lätt få stanna hos mig i nån vecka eller så tills du hittar nåt annat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drar liksom och sover ute inatt om jag inte hittar någonting idag, men det är lugnt, jag klarar mig, det är varm åså. Jag är inte helt oviss om hur en klarar sig som hemlös. 


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Är feminist, nybliven vegan (var bara köttis p.g.a. expojkvän, men är vego igen), pacifist, snäll, blablabla.

ska alla ha hår på fittan också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet: ska alla ha hår på fittan också?

Va, vad har det med någonting att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver inte nämna att du har betalningsanmärkningar om du inte blir frågad, ej så smart att ta upp det först! (har bytt boende ca 3ggr och ingen har frågat om det)

sedan är det bra att undvika privata grejer, t.ex expojkvän osv. nämn sånt som är positivt med dig istället! kolla upp grupper på fb, blocket och sånt. kram!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter som att min pojkvän också är UMare så vill jag skriva detta:
Jag hatar honom inte, allt handlar om att vi levt för tätt inpå varandra på tok för länge. Vi har tänkt flytta så många gånger men snålat. Tänk själva att bo med någon på knappt 36kvm och båda har under de senaste två åren till största delen varit sjukskrivna. När vi pluggade förra året så pluggade vi ihop, men innan dess så har jag praktiserat/pluggat själv och då har det ju fungerat relativt bra trots att han har varit hemma.

Vet ej hur det kommer att se ut i framtiden, kanske blir vi ett par igen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inga släktingar du kan bo hos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Har du inga släktingar du kan bo hos?

HAHAHAH

Ehm, nä. Helst inte. Flyttade hemifrån långt innan jag var myndig av en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

HAHAHAH

Ehm, nä. Helst inte. Flyttade hemifrån långt innan jag var myndig av en anledning.

Jaha, vad jobbigt.

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Hur gammal är du?

20 bast i ett par dagar till.


   
SvaraCitera