Aviseringar
Rensa alla

kom ihåg-tråden


Ämnesstartare

◊ riskkväll
◊ skjortknappar
◊ sinnesskrubbad


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

svefnpurka:

riskkväll

nej fy [badgrin] hoppas sällskapet är snällt och lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

nej fy hoppas sällskapet är snällt och lugnt

säger du att du ska ta del i risksällskapet, va! annars föreslog jag för albin att du skulle bjudas in på stargate/x-files/[valfri uppskattningsvärd sci-fi]-kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

säger du att du ska ta del i risksällskapet, va! annars föreslog jag för albin att du skulle bjudas in på stargate/x-files/[valfri uppskattningsvärd sci-fi]-kväll.

nej, mest en glad varning!

jag tog iofs för givet att ni skulle dricka alkohol, samtliga av mina riskkvällar i särskilda vänners sällskap har slutat i våld och allmänt raserande av lägenheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

jag tog iofs för givet att ni skulle dricka alkohol, samtliga av mina riskkvällar i särskilda vänners sällskap har slutat i våld och allmänt raserande av lägenheten

[love]

Dold text: Det är alltid en risk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

jag tog iofs för givet att ni skulle dricka alkohol, samtliga av mina riskkvällar i särskilda vänners sällskap har slutat i våld och allmänt raserande av lägenheten

föredrar nyktrare riskpartier; partier av alla liknande spel (sådana som kräver att man kan haja poängen med fördröjd behovstillfredsställelse).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

föredrar nyktrare riskpartier; partier av alla liknande spel (sådana som kräver att man kan haja poängen med fördröjd behovstillfredsställelse).

nu får du mig mfl att låta dumma 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

nu får du mig mfl att låta dumma 🙁

hmm. kan jag gottgöra det genom att avslöja att jag just nu ägnar min tid åt att navigera en blinkande fräsande flashsite för att kunna läsa om näringsinnehållet i kaviar, när jag inte ens äter sådant? öga för öga, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

◊ muskelbrun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte på något jag behöver komma ihåg.
Betyder det att jag kommer ihåg allt jag bör komma ihåg eller att jag glömt det bort?


   
SvaraCitera