Aviseringar
Rensa alla

kom in i polis högskolan idag ;D


Ämnesstartare

e så jätte lycklig just nu för jag kom in. klarade alla testerna galant förutom snipertest där jag ej prickade rätt alla gånger men det är pga förkylning lite svårt med koncventration men mina andra prov uppvägde det. imorgon ska jag ha min första lektion hur man kör som polis då man måste alltså ha ett annorlunda körkort än vanlig för vi snart poliser kör ju måste köra snabbare o köra runt alla fetton på gatan haha sorry no offence men ere biljakt så e det. någon annan som kom in 2010 polis högskolan säg gärna det så kan vi kanske ses imrogn på lunchen den e kl 10:15 kmr inte vara i kaffeterian utan i munkhörnan och käka donuts som polischef höran har gjort till oss nya elever =) skulle också behöva uppg. 13 ur lagboken förstår inte riktigt vad abrokenterna har med visitent 34 att göra e de någon som vet?

vad har du som kommit in valt för design på din polis uniform? jag valde som den e men ur dne nya kolluktionen spring autumn 2011 utan fickor man kan om man vill ha en fannypack med pistol i ni vet väska på magen det är bättre för fickor tar onödig plats o tar LÅNGM tid att torka efter tvättmaskin

mvh angeleyes


   
Citera
Ämnesstartare

Aa Omg! Kommer ligga med dig för jag ligger med alla poliser. Alla poliser är verkligen en säkerhet för Sverige och de gör inga misstag som så många säger. Det är bra att du blir en, du kommer bli en bra polis.

BTA hälsar dig all lycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha tack blir jätte glad av posetiv feedback =) jadu det känns bra jag vet att många finner poliser sexiga för de har makt så det kommer bli kul att säga på krogen vad jobbar du som ja jag jobbar som polis sen sexig blick säga u have rigjt to speak to a loyar but it can be used aganst you in court of law. eller skita i o byta till vanlig klädsel o säga att du int ehann byta om tror inte d e någon lkag mot att ha polis uniform på fritids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul [smile] Var de svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej som sagt skytteprickningen var svår men andra saker som simma, springa, teorin, pistolskjutning och polisuppförningen var enkel hade även en fördel att komma in eftersom att min mormor är justideminsiter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRATTIS [party][party][party][party][party][bigcheers] (Jag tror man säger det iaf)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

due så cool
kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så.. bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice du kommer nog vara en av de bättre snutarna [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack 🙂 ska iaf käka tårta nu för att fira ... yuummiiie! sen blire att sova tidigt imrg ere dags för fystest o driving licens o 🙂 möteplats! lr dagmamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

min mormor är justideminsiter.

du trollar? [crazy] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

du trollar? [crazy] [bigsmile]

? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

?

beatrice ask är justitieminister annars... [tard] menar du att hon är din mormor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

beatrice ask är justitieminister annars... [tard] menar du att hon är din mormor?

ja vad tror du jag menar att rainfelt e min mormor?? shit en del här på comminuty värkar ha kobajs i stället för hjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

shit en del här på comminuty värkar ha kobajs i stället för hjärna.

Signaturmaterial [love]


   
SvaraCitera