Aviseringar
Rensa alla

kom in i polis högskolan idag ;D


Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Signaturmaterial [love]

hah finner det magiskt att sånna fräcka fraser kan komma till liv på tre sekunder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hah finner det magiskt att sånna fräcka fraser kan komma till liv på tre sekunder

Simpelt men ändå träffande liksom [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja vad tror du jag menar att rainfelt e min mormor?? shit en del här på comminuty värkar ha kobajs i stället för hjärna.

Christer G. Wennerholm är 57 år gammal. Om du kommer in på polishögskolan är du 20. 37 år var han alltså när du föddes. 13 år var han när han fick fin pappa. Och juste ja, de har ju bara en son. Men bra försök [crazy] Hon är inte mormor till någon alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Christer G. Wennerholm är 57 år gammal. Om du kommer in på polishögskolan är du 20. 37 år var han alltså när du föddes. 13 år var han när han fick fin pappa. Och juste ja, de har ju bara en son. Men bra försök [crazy] Hon är inte mormor till någon alltså.

vet inte vad du pratar omn men någopt säger mig att du är mormor stalker passa dig jävligt noga innan vi tar till handskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vet inte vad du pratar omn men någopt säger mig att du är mormor stalker passa dig jävligt noga innan vi tar till handskar.

wikipedia kallas det annars, och allmän kunskap. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tycker de vore coolt med dig som polis =)


   
SvaraCitera

Skulle också vilja bli polis, då hade jag varit nånting iallafall[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

wikipedia kallas det annars, och allmän kunskap. [crazy]

"öööh alltså. öööh. man får inte lita på Wikipedia. Nej. Du får inte ha det som källa, det är G-nivå."


   
SvaraCitera
blum
 blum

Asha:

wikipedia kallas det annars, och allmän kunskap.

resten av hennes historia var helt logisk och trovärdig alltså?
omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

"öööh alltså. öööh. man får inte lita på Wikipedia. Nej. Du får inte ha det som källa, det är G-nivå."

I vetenskapliga rapporter kan jag tyvärr upplysa dig om att de är IG nivå. Nu är dock inte detta det. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

resten av hennes historia var helt logisk och trovärdig alltså?
omg

Haha nej, egentligen inte. Men här har vi något svart på vitt menar jag. [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

I vetenskapliga rapporter kan jag tyvärr upplysa dig om att de är IG nivå. Nu är dock inte detta det. [love]

Jag fick G- för uppsatsen i historia jag inte fick IG på[cool]


   
SvaraCitera

Jag hoppas du gör lite nytta och tar i med hårdhandskarna mot alla jävla bråkstakar ute i förorterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

wikipedia kallas det annars, och allmän kunskap. [crazy]

wikipedia är ingen sann källa för där kan alla människor ändra artiklarna så du e lite ute o cyklar 😉


   
SvaraCitera