Aviseringar
Rensa alla

Kom in i rummet där mina föräldrar hade sex, pinsamt!?


cuzIcan:

eller iaf från och till...

Precis! [cute] Men har tröttnar på den nu.. Och versionen med färg i passar endast på sommaren.. [wink] Nu går vi in i kallare perioder & jag har i planer på att fixa något bra som symboliserar S3ON i vintertid, har denna tills dess att den e klar though. [cute]

cuzIcan:

nej den jag har nu är ju het som fan självO:-)

[cry]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

"it's cold and dark outside, wanna warm me up and insure me"

[blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Precis! Men har tröttnar på den nu.. Och versionen med färg i passar endast på sommaren.. Nu går vi in i kallare perioder & jag har i planer på att fixa något bra som symboliserar S3ON i vintertid, har denna tills dess att den e klar though.

men den är ju du:-( haha oki^^ spännande [cute] jag tänker mig en människa som tittar fram bakom ett träd med röda kinder, bilden är i sepia förutom mössan som är röd, människan har mörkt brunt hår mörka läppar och snöflingor i håret. är så jag tänker mig din kommande avatar [love] inte direkt poetiskt skrivet men mobilen är jobbig så:-P

jag kanske, just maybe byter tillbaka om du ber snällt, går ner på knä och lovar att vara min personliga bitch för resten av ditt liv;-)

är faktiskt lite förvånad över att den inte har blivit anmäld än:-P eller så kanske folk har anmält den men att admins inte brytt sig om de


   
SvaraCitera

cuzIcan:

är så jag tänker mig din kommande avatar

Sådär är inte jag.. Själv tänker jag mig liggandes/halvt sittandes på en parkbänk i snöoväder endast klädd i T-hirt & kortbyxor, pjäxor & skidhjälm.. En cigg i ena handen och en flaska Single Malt i andra.. Detaljer som dessa kommer att vara svåra att lägga märke till på avatarer små som dessa though. [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Sådär är inte jag.. Själv tänker jag mig liggandes/halvt sittandes på en parkbänk i snöoväder endast klädd i T-hirt & kortbyxor, pjäxor & skidhjälm.. En cigg i ena handen och en flaska Single Malt i andra.. Detaljer som dessa kommer att vara svåra att lägga märke till på dessa små avatarer though.

de är ju ett tag kvar tills snön kmr^^ om du inte redan har bilden såklart:-P


   
SvaraCitera

cuzIcan:

de är ju ett tag kvar tills snön kmr^^

Naa, säg inte det. Tiden går snabbt! Förhoppningsvis får vi uppleva den första snön lite grann iallfall nu redan i Nov. [smile]


   
SvaraCitera

Stänger folk dörren så har man väl vett nog att knacka????
Skulle fått allvarliga men av att se mina föräldrar så. Euw. Har sett dem hångla en gång. Eller det var mer min morsa som hånglade och min pappa som var obekväm pga var hemma hos släkt och hon hon var full och gjorde alla obekväma.
Men jag vet att jag kom med storken iaf.


   
SvaraCitera

Yep, been there, seen that. Ingen vacker syn! Speciellt inte efter att min pappa hade gått bort några år tidigare.. Jag såg min mor med en "älskare" (Okej, känt snubben hela mitt liv eftersom han jobbar på min gamla skolan. Dock är det nästan ännu äckligare eftersom han och jag fortfarande ses då och då) inne på toaletten. De hade släpat in en madrass dit och jag skulle gå och hämta min tandborste. Blev bara ännu hemskare när de sedan försökte förklara bort det snabbt genom att säga att dem bara "masserade" varandra. Rusade därifrån och hade hemska tankar i huvudet hela natten! Sådant där ska man verkligen slippa se.

Sedan när jag var runt 8 år ertappade jag mamma och pappa i våran utomhus "badtunna" genom att titta ut på dem genom ett fönster. De hade dessutom bett mig och min bror att lämna tunnan tidigare lite mystiskt och självklart undrade man varför. Då i stundens "hetta" förstod jag inte riktigt vad dem gjorde men idag vet jag med all säkerhet vad dem pysslade med den vinternatten.

Sedan nu för något år sedan så skulle jag in på min mammas toalett ännu en gång och för att passera där måste man gå igenom hennes sovrum. Så jag gick in utan att ha en tanke på vad som kanske skedde bakom de stängda dörrarna. Jag drog upp dörren, vände mig mot sängen och sa snabbt: "Jag ska bara häm..." och ser min mamma lyft huvudet snabbt från min bonuspappas "skrev" och han säger skarpt: "KNACKA INNAN!" Jag ba: "Ohh shit, didn't see that coming.. LEAVING!"

Ja, där var några hemska upplevelser från mitt liv. Ni som inte fått bevittna detta bör skatta er lyckligt lottade!


   
SvaraCitera

---------> [chocked]


   
SvaraCitera

du har aldrig funderat på att knacka? det gör så att man undviker rätt många obekväma situationer, för båda parter...


   
SvaraCitera

johoj:

Vinegar Tits: Tycker inte du det är fett äckligt att höra dom typ? Haha, jag skulle fan må illa

Jo, det var det. Tack och lov slipper jag det nu eftersom de sover i ett annat hus sen 1 år tillbaka.


   
SvaraCitera

S3ON:

Naa, säg inte det. Tiden går snabbt! Förhoppningsvis får vi uppleva den första snön lite grann iallfall nu redan i Nov.

haha, beror ju på var man bor också^^ här i Göteborg hade vi typ ingen snö alls för året eller året innan det eller innan det osv;-)


   
SvaraCitera

cuzIcan:

haha, beror ju på var man bor också^^ här i Göteborg hade vi typ ingen snö alls för året eller året innan det eller innan det osv;-)

Ah jo, vi hade nog samma här ungefär när jag tänker efter, tror jag.. [JKPG] Men jag håller tummarna iallafall, får la bli en höstbild annars! [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ah jo, vi hade nog samma här ungefär när jag tänker efter, tror jag.. [JKPG] Men jag håller tummarna iallafall, får la bli en höstbild annars!

usch nä vill inte ha snö:-( fast snö där du bör är väl ok bara jag slipper de så:-P höstbild funkar ju också^^


   
SvaraCitera

cuzIcan:

sch nä vill inte ha snö:-(

En vinter utan snö är ju bara allmänt grå och tråkig!! [sad] Det skall vara 10-20 minusgrader & flera decimeter! Sjukt mysigt att sitta inne och spela spel/glo på skräckfilmer som utspelar sig i vintermiljö nätter som dessa ju!! Äntligen är hösten här iallafall, som jag har längtat den senaste månaden.. Att dra ner den kalla, friska luften i lungorna tillsammans med ciggrök ger sån jävla underbar känsla på vardagsmorgnarna på väg till bussen. [blush]


   
SvaraCitera