Aviseringar
Rensa alla

Kom in och säg hej hörreni


Ämnesstartare

nubbie: Oooo, låter intressant, aktuellt ämne. Var det roligt?

Det var skoj. Den hade en del brister men var snäll. Känns som att man totaldissar fast det beror iofs på hur man lägger fram det. 

nubbie: Ja jag lyckades pussla ihop det när han också skrev att han skulle dricka öl. Roligt! Ha det så trevligt, ni två.

Tackar! 

nubbie: Tihi, vad fint.

Ja!

nubbie: Grattis! L

Tackar, än en gång! 

Har du snickrat ihop något på sistone? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duvetmig :

Yes! Jag är en nyis här ja! Får åka till Nacka imorgon 😀

Välkommen välkommen!

iddqd: Blir ledsen när jag hör folk säga så pga när man säger så så har man inte fått lära sig rätt matte och jag är ledsen för att folk inte lär sig rätt matte tillräckligt tidigt så de lär sig hur kul det är

Fast jag har haft tillgång till bra hjälp och förstår det mesta väldigt bra när jag väl sätter igång och försöker! Har bara inte kunnat prestera särskilt bra i skolan öht detta år och matten brukar bli det som lider mest pga man måste ju vara vaken och vilja hela tiden osv.

iddqd: Japp!

Cool

iddqd: En Grandiosa X-tra allt med biff& bearnaise. Den var helt ok men lite liten.

Haha, ja det är ju inte alltid x-tra allt räcker va. Livet som stor och tränande man är allt tufft.

iddqd: Fast du är fortfarande tillräckligt liten för att inte ha funnits när jag såg Lejonkungen på bio såatteh....

Äsch då, petitess.

Vilken lyx att se den på bio 🙁

iddqd: Ja, festival är typ det bästa som finns i hela världen! Du borde pallra dig iväg på någon annan istället medan vi har några kvar.

Får bli nästa år då, har inga pengar över till det nu. Sparar till massa saker.

iddqd: Står på centralen och typ håller ordning i taxifickan. Rätt slappt för det mesta.

Jajustja! Det har du berättat förut. Du hade väl träffat några kändisar också vill jag minnas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro : Det var skoj. Den hade en del brister men var snäll. Känns som att man totaldissar fast det beror iofs på hur man lägger fram det.

Ja det är klart. Men lite ska man ju kritisera ändå och då får kanske den som skrivit uppsatsen samtidigt möta kritiken och kanske träna på att komma på bra argument eller vad sjutton som helst på stående fot osv.

passe aro : Har du snickrat ihop något på sistone?

Snickrat ihop och snickrat ihop. Pappa kom hem med ett knivblad till mig så jag har börjat med ett litet handtag till det, sedan håller jag på att göra om en jättefin gammal trälåda till ett soffbord och för någon dag sedan gjorde jag en liten berlock i trä som hänger runt halsen as we speak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
hej

Hej! Hur är det med dig idag ennie?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hej! Hur är det med dig idag ennie?

spelar ingen roll
sj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

spelar ingen roll
sj?

Det tycker jag att det gör, men okej då.

Det är bra med mig, fast jag känner mig mätt trots att jag inte har ätit, på något obehagligt vis.

Hur har din dag varit då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Det tycker jag att det gör, men okej då.

Det är bra med mig, fast jag känner mig mätt trots att jag inte har ätit, på något obehagligt vis.

Hur har din dag varit då?

men egentligen inte

ok

helt vanlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

men egentligen inte

ok

helt vanlig.

Okidok, hoppas det innebär att den var okej iaf.


   
SvaraCitera
mynona

nubbie: Hej ungdomar. Vad gör ni? Vill ni göra något annat istället? Vad gjorde ni idag? Vad har ni på er? Vad bjuder helgen på för festligheter? Vad åt ni till middag? Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll? Vad hittar ni på i sommar? Vad händer i höst? Hur skulle den perfekta umträffen se ut? Har ni nå jobb? Pluggar ni? Med vadå!?

Jag bör plugga på min sista uppgift innan skolan slutar, och gör det till och från. ja, det skulle jag vilja. samma som ovanstående, avbrutet av dusch, chattande, promenad. stor tunn tröja. helgen bjuder inga festligheter alls. jag åt en enda parisare med bröd. nej, jag skall inte kika på film ikväll. jag reser inom landet, jag träffar möjligen en del nya personer, jag kommer oavsett att göra en del nya erfarenheter. i höst förmodar jag att jag börjar på en c-kurs. jag vet inte, jag har ännu inte varit på en enda, jag är möjligen på en i sommar. jag jobbar inte. ja. historia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag bör plugga på min sista uppgift innan skolan slutar, och gör det till och från. ja, det skulle jag vilja. samma som ovanstående, avbrutet av dusch, chattande, promenad. stor tunn tröja. helgen bjuder inga festligheter alls. jag åt en enda parisare med bröd. nej, jag skall inte kika på film ikväll. jag besöker Stockholm, jag träffar möjligen en del nya personer, jag kommer oavsett att göra en del nya erfarenheter. i höst förmodar jag att jag börjar på en c-kurs. jag vet inte, jag har ännu inte varit på en enda, jag är möjligen på en i sommar. jag jobbar inte. ja. historia

Var är det för uppgift? Vad är en parisare? Vad ska du göra här i stockholm? Spännande om du kommer på träff! Oo, historia, coolt, det hade jag ingen aning om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadå!Jo, iofs Oskyldig.Dani M och några sketna reaggemusiker. Tvungen mer eller mindre.

nubbie:

Jobbigt, hoppas du har varit lite glad också.
Jävla mjukisjävlar. Fast det är ju ganska bekvämt Rodnar
Vem/vilka ska du titta på?

Jag veeet.Wellwell..Japp.Samhälle, inriktning internationell profil Glad

nubbie:

Åååh vad gott. 
Vad kul! Många ställen på en sommar det.
Åh, renovering och sådant är roligt.
Vad blir det för något på gymnasiet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Dani M och några sketna reaggemusiker. Tvu

Har absolut ingen aning om vem det är, men hoppas det blir kul!

sicilianmind: Samhälle, inriktning internationell profil

Jaså, hur skiljer sig den inriktningen mot de andra inriktningarna som finns inom samhällsvetenskapen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas jag med!

nubbie:

Har absolut ingen aning om vem det är, men hoppas det blir kul!

Jaså, hur skiljer sig den inriktningen mot de andra inriktningarna som finns inom samhällsvetenskapen?

Du fokuserar mest globalt, hela världen istället för gulliga lilla Svearike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Hoppas jag med!
Du fokuserar mest globalt, hela världen istället för gulliga lilla Svearike.

Aha! Spännande.


   
SvaraCitera