Aviseringar
Rensa alla

Kom just på världens roligaste minne från när jag var barn.


Ämnesstartare

Jag var väl två tre kanske och var hos någon barnläkare som gav mig vaccin och skit, sedan ville hon kolla på mina bollar för att se om de trillat ned. Jag förklarade då att de hade det och japanen som var med mig och min mamma utbrast då "ja han brukar alltid klämma på dem i duschen" (vi brukade duscha med våra föräldrar när vi var så små).

Jag blev då skitförbannad på henne för att hon kommenterade hur jag klämmde på mina bollar.

Och inte fan har hon blivit mindre pinsam sedan dess det aset! [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

japanen som var med mig och min mamma utbrast då "ja han brukar alltid klämma på dem i duschen" (vi brukade duscha med våra föräldrar när vi var så små).

varför var japanen med o duschade med dej o dina föräldrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

varför var japanen med o duschade med dej o dina föräldrar?

för att han är min bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

för att han är min bror

jaha! tolkade det som om japanen var en vuxen[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

jaha! tolkade det som om japanen var en vuxen

det är han nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många brukade ni vara i duschen?

Åh för några dagar sedan var det en liten unge i omklädningsduschen som ba DU KISSAR DU KISSAR!!! till sin duschande mamma som han stod och tittade på.
Hon ba nej det bara ser ut så, det är vatten [mad][mad]
Men klandrar honom inte. Hon hade flera decimeter könshår som vattnet strilade från. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur många brukade ni vara i duschen?

tre, vi brukade duscha med föräldrar ist för att de skulle tvätta oss, värsta multitasking.

isola:

Hon hade flera decimeter könshår som vattnet strilade från.

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tre, vi brukade duscha med föräldrar ist för att de skulle tvätta oss, värsta multitasking.

Mina föräldrar brukade slänga ut oss på gräsmattan och spola av med vattenslangen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

klämma på dem i duschen

fy fan vad läskigt tänk om de går sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

DU KISSAR DU KISSAR!!!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Mina föräldrar brukade slänga ut oss på gräsmattan och spola av med vattenslangen

haha [love]

Brk g:

fy fan vad läskigt tänk om de går sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint. Er sysonkärlek här på UM är en liten guldklimp i de tråkiga dagarna ibland alltså [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Åh för några dagar sedan var det en liten unge i omklädningsduschen som ba DU KISSAR DU KISSAR!!! till sin duschande mamma som han stod och tittade på.
Hon ba nej det bara ser ut så, det är vatten
Men klandrar honom inte. Hon hade flera decimeter könshår som vattnet strilade från.

White Trash-mamma eller? [tard]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

tre, vi brukade duscha med föräldrar ist för att de skulle tvätta oss, värsta multitasking.

nä, vi duschade väl bara vi två och mamma brukade vara med för att se så att vi inte dränkta oss/varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä, vi duschade väl bara vi två och mamma brukade vara med för att se så att vi inte dränkta oss/varandra

vi dushade med farsan med kmr jag ihåg pga hans skrev var i mitt fejz.


   
SvaraCitera