Forumet - kom på 1 grej

kom på 1 grej

250 0 24

Spana också in:

Postorderhoran:

åh, enda personen på forumet som tar mig oseriöst [love]

[zzz]

Postorderhoran:

ja!!!!!!!!!
Blogga mer
suger ju att va manager åt en idiot som ej PUBLICERAR sina tankar!

Bloggade ju idag! La ut massa datanördsporr ju!

Det är ju du som är ansvarig eftersom du är manager [no-no] måste ju peppa mig å sparka mig i röven [no-no]
ChickiBull:

måste ju peppa mig å sparka mig i röven

du ville ju inte ha ngt i röven, fattar ej varför du vill ha fot i röven isf. AJa. killar är konstiga.

Blogga mer. Fem gånger per dag, varje gång du äter. Blogga om töntar på bussen, stan, mataffären, skolan.
då kanske du lyckas provocera nån på köpet (jag gjorde en gång, statistiken höjdes med typ 400%.)

Har värsta idén på gång, vi börjar videoblogga!!! Matlagningsprogram på nätet för idioter? KAN BLI SUCCEEEEEEE
antrax:

Hur orkar du vara uppe nu när du var uppe så sent inatt och startade miljarders trådar?

vet inte!!! klockan ringde sju, jag halvsov i 40 min till och missade psykologtid, men det gjorde inget för han ringde så pratade vi på telefon istället.

Sov typ 11-12 timmar igår natt, tror det är därför jag är odöd nu. Eller vad svamlar jag om, är sådär hyper som man blir frampå småtimmarna. Jobbar för att ställa dygnet rätt så kan inte sova nu!!!
Postorderhoran:

Sov typ 11-12 timmar igår natt, tror det är därför jag är odöd nu. Eller vad svamlar jag om, är sådär hyper som man blir frampå småtimmarna. Jobbar för att ställa dygnet rätt så kan inte sova nu!!!

Wicked.
Är du hyper nu?
Jag kan ta lite. Har degat ihop i sängen och ögonen svider.

Postorderhoran:

klockan ringde sju, jag halvsov i 40 min till och missade psykologtid, men det gjorde inget för han ringde så pratade vi på telefon istället.

Ah bra. Tidig pyskolågtejd.[tard] Orkar man ens föra en ordentligt konversation då?