Forumet - Kom på min 14 åriga syster!!!

Kom på min 14 åriga syster!!!

3592 0 35
Fick en skum upplevelse igår när jag var inne i min syrras rum. När jag kom in tryckte hon bort en sida på datorn jättesnabbt, men det var jätte tydligt att det var porr. Jag låtsades inte om att jag sett. Men nu till dden verkliga frågan, vad tycker ni om att någon så pass ung kollar på porr?? Jag har lite svårt att bestämma mig...
Dan_the_ironman:

Men prata med henne, berätta för henne att porr inte är hur sex är i verkligheten osv.

haha fan va awkward

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

det är inget konstsigt att 14-åringar tittar på porr, gjorde inte du det när du va 14?

Spana också in:

Haha, härlig rubrik.

Gå ut och ragga upp en kille till henne istället om du är orolig för att hon ska bli porrskadad?

Eller är problemet att du tycker din syster ska vara asexuell eller?

Exakt vad är det du har svårt för? Jag tror du bara behöver acceptera att hon vuxit upp =)

Du kan ju snacka med henne om killar och sex annars för att lära henne vad du kan och var gränser går. Dock är hon 14 år.
Ungdomsåren är en av de mest händelserika perioderna i ens persons utveckling. Frågor som angår upplevelser kring den egna kroppen och relationer till personer i omvärlden ställs till sig själv. Du behöver inte vara särskilt orolig eller upprörd angående din systers handling. Även om jag inte kan all statistik innantill angående "när börjar titta på porr".
sonson:

Gå ut och ragga upp en kille till henne istället om du är orolig för att hon ska bli porrskadad?

[tard]

ont säg till er mamma om du måste göra någonting så att hon kan förklara för henne att sex inte är som i porrens värld. men det vore ju rätt awkward iof.
eller så struntar du i det bara.