Aviseringar
Rensa alla

kombinera sport med studieliv


Ämnesstartare

Anura:

medelåldern? de ju så på historia kurser känns d som

Många där som är klara med kandidatprogram osv iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Planera dagen så du kan se hur mycket träning, plugg, övrigt tar. Sen får du anpassa det så du kan rymma in allt i 24h. 

Plugg hinner jag med men den sociala biten är lite svårare...


   
SvaraCitera
Kudhos

Bööööörg:

Plugg hinner jag med men den sociala biten är lite svårare...

Fuck that. Följ dina ambitioner, rätt människor i ditt liv kommer respektera det och inte vara ett hinder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Fuck that. Följ dina ambitioner, rätt människor i ditt liv kommer respektera det och inte vara ett hinder. 

Bööööörg:

 Ja jag har satsat som fan redan därför har jag nått den nivån jag är på. 

 grejen är har precis flyttat hit och måste skaffa kompisar och grejer. Kommer må dåligt om jag är ensam hela tiden.


   
SvaraCitera
Kudhos

Bööööörg:

Du kommer ju hitta vänner via plugget och på träningen väl? Så du får doserna därifrån??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad kör du för sport börg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner du ingen på träningen? Och hur mycket tid känner du att du behöver lägga på den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Känner du ingen på träningen? Och hur mycket tid känner du att du behöver lägga på den?

Jo asså har lärt känna några men pendlar rätt långt dit så inga man kan chilla med på kvällen. Inför tävlingar 6 ggr i veckan+Morgonjogga typ 3-4 ggr i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
vad kör du för sport börg?

Thaiboxning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Jo asså har lärt känna några men pendlar rätt långt dit så inga man kan chilla med på kvällen. Inför tävlingar 6 ggr i veckan+Morgonjogga typ 3-4 ggr i veckan.

Och hur långt tar ett träningspass, är du förmögen till att studera på bussen, är det fasta tider?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och hur långt tar ett träningspass, är du förmögen till att studera på bussen, är det fasta tider?

I förrgår drog jag hemifrån kl 17:10 och var tillbaka hemma 20:30 eller nåt sånt... Kan läsa böcker på bussen antagligen ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: I förrgår drog jag hemifrån kl 17:10 och var tillbaka hemma 20:30 eller nåt sånt... Kan läsa böcker på bussen antagligen ja

Då känns det ju som om du har gott om tid att umgås, till och med en dag att festa om inte det är uteslutet på grund av träningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Thaiboxning

borde väl kunna hitta människor där?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Häng utanför butiker som säljer kosttillskott och se cool ut. 


   
SvaraCitera