Aviseringar
Rensa alla

Komiker får stryk på scen(varning för språk)


lordanton29:

Som någon sa innan. Det är så dåligt att det blir roligt. Han gör ju så med mening fattar du väl. Tror du han går runt och kallar folk för horor i verkliga livet? Eller att han är en programledare på McDonald's. Just det som jag tycker är skoj, att han tar i så mycket. Jag brukar gilla karaktärer som är så överdrivet kaxiga och tror att de äger världen. Finns andra exempel.
Varför tycker du det INTE är roligt? För att han är kaxig och drar konstiga skämt? 

lol du suger.


   
SvaraCitera

lordanton29: Det är så dåligt att det blir roligt

I mina ögon är det inte det

lordanton29: Tror du han går runt och kallar folk för horor i verkliga livet?

Det kanske han gör eller VET du att han INTE gör det?

lordanton29: Varför tycker du det INTE är roligt?

För att det är onödigt att dra till med sådana kvinnoförnedrande "skämt". Det stjälper mer än hjälper. Att han dessutom är såpass kaxig som han är, är en bidragande orsak till att jag tycker att han inte är rolig. Han är där för att göra sitt sk jobb. Om han inte kan det, varför ska han då ta i så som han gör och vara så dum i huvudet mot publiken när det är han som failar och inte dem?
Han går över ett antal gränser och då fick han till slut smaka på konsekvenserna.


   
SvaraCitera

rolfgolf: Jag tycker det är kul. Får jag inte det eller?:P K

lordanton29:
Den här killen asså:P Tycker personligen han är svinrolig, men man kan lugnt säga att han har många haters. La själv upp ett klipp tidigare med honom, så det är nog ingen idé att posta mer. En sak som är väldigt roligt för mig är just att så många hatar honom och blir arga. 

Men vem var denne patric?

Kan knarko köra en ip-check här så tror jag att det är samma snubbe.


   
SvaraCitera

Järn: Men vem var denne patric?

Eh, vem?!

Ont: Var han komiker, snubben i klippet? Han var ju sämst Skeptisk


   
SvaraCitera

Volvo4life:

Eh, vem?!

Ont: Var han komiker, snubben i klippet? Han var ju sämst Skeptisk

ja denne patric, vem var det egentligen? jag har ju läst massa trådar om honom och så och det verkar ju vara en schysst snubbe, synd att han hann avregga innan jag kom hit.


   
SvaraCitera

hahahah asrolig!!!


   
SvaraCitera

Xisco:

I mina ögon är det inte det

Alla har rätt till sin åsikt. 

Xisco:

Det kanske han gör eller VET du att han INTE gör det?

Om ens jobb är att vara komiker, då är det väl ganska troligt att man överdriver på scen och inte menar allt man säger. Eller trodde du komiker är sig själva hela tiden? Tror du Sean Banan, Zach Galifianakis och alla andra är så efterblivna privat? 

Xisco: För att det är onödigt att dra till med sådana kvinnoförnedrande "skämt". Det stjälper mer än hjälper. Att han dessutom är såpass kaxig som han är, är en bidragande orsak till att jag tycker att han inte är rolig. Han är där för att göra sitt sk jobb. Om han inte kan det, varför ska han då ta i så som han gör och vara så dum i huvudet mot publiken när det är han som failar och inte dem?
Han går över ett antal gränser och då fick han till slut smaka på konsekvenserna.

Det är just det som är så kul. Hans jobb ÄR att vara så kaxig och gå över gränsen. Har du inte märkt det på hans andra klipp att han ALLTID är så? Han spelar ju väldigt tydligt en karaktär. Det är väl knappast att han har en dålig dag. Han går ut och är så kaxig han kan helt enkelt för att se vad han får för reaktioner.


   
SvaraCitera

Måttligt förvånad att hans efternamn var som det var.


   
SvaraCitera

Järn:

ja denne patric, vem var det egentligen? jag har ju läst massa trådar om honom och så och det verkar ju vara en schysst snubbe, synd att han hann avregga innan jag kom hit.

Otur.


   
SvaraCitera

Armagedda:
Måttligt förvånad att hans efternamn var som det var.

Du verkar ju vara väldigt smart


   
SvaraCitera

lordanton29: Om ens jobb är att vara komiker, då är det väl ganska troligt att man överdriver på scen och inte menar allt man säger. Eller trodde du komiker är sig själva hela tiden? Tror du Sean Banan, Zach Galifianakis och alla andra är så efterblivna privat?

Men är du go i huvet eller?
Dels är han inte ens komiker i detta fallet utan en wannabe (sen luskade jag lite i det hela och det verkar som detta är någon skämt-grej en annan ny komiker gjort, nämligen Nima Roshan, men exakt varför han ens gör detta, om det nu verkligen är han, fattar jag inte). Oavsett vilket, ja man överdriver som komiker. Men det han gör i denna videon är att förolämpa och trycka ner. Det ser inte jag som något roligt. Sen kan han knappast jämföras med en skådis som faktiskt ÄR rolig.


   
SvaraCitera

inte kul alls. 

att kalla någon hora blir inte automatiskt kul för att det är ett skämt.


   
SvaraCitera

Xisco:

Men är du go i huvet eller?
Dels är han inte ens komiker i detta fallet utan en wannabe (sen luskade jag lite i det hela och det verkar som detta är någon skämt-grej en annan ny komiker gjort, nämligen Nima Roshan, men exakt varför han ens gör detta, om det nu verkligen är han, fattar jag inte). Oavsett vilket, ja man överdriver som komiker. Men det han gör i denna videon är att förolämpa och trycka ner. Det ser inte jag som något roligt. Sen kan han knappast jämföras med en skådis som faktiskt ÄR rolig.

Du behöver inte bli arg på mig. Jag är inte arg på dig och respekterar din åsikt. Däremot följer jag mycket stand-up. Sean Banan är en karaktär. Det var bara ett exempel. Han är knappast så privat. Zach Galfianakis var bara ett annat exempel, som faktiskt började som stand-up komiker. Det hör inte till frågan vilka stand-up komiker/skådisar du tycker är roliga. Det är en smaksak.  Nämnde bara två exempel på rak arm. Kan nämna 1000 till. Det enda jag menar är att komiker överdriver och är inte sig själva på scen. Den här killen överdriver väldigt extremt, vilket gör det hela roligare tycker jag, speciellt när så många som du går på det hela. Det som gör det hela roligare för mig kan också vara att jag kollar så mycket komedi, stand-up osv, och när någon gör så här blir det lite extra roligt, även om det inte är helt nytt. Men i Sverige är det väl det antar jag. 
Du säger ju själv att det är någon skämt-grej nu. Det jag sagt hela tiden... Kanske roligare för mig då jag är van att kolla mycket stand-up. Inte bara tråkiga komiker som vi vanligtvis har här en gång om året.


   
SvaraCitera

lordanton29: Du säger ju själv att det är någon skämt-grej nu. Det jag sagt hela tiden... Kanske roligare för mig då jag är van att kolla mycket stand-up. Inte bara tråkiga komiker som vi vanligtvis har här en gång om året.

Jag älskar stand-up, svensk som utländsk, men denna videon och McDonalds är inte stand-up för fem öre i mina ögon. Vare sig det är en roll eller ej så går det för långt i videon i denna tråden.


   
SvaraCitera

Xisco:

Jag älskar stand-up, svensk som utländsk, men denna videon och McDonalds är inte stand-up för fem öre i mina ögon. Vare sig det är en roll eller ej så går det för långt i videon i denna tråden.

Alla har rätt till sin åsikt. Säger inte att du har fel. Vi tycker olika bara och det är ok.


   
SvaraCitera