Aviseringar
Rensa alla

Komikern Sissela Benns


Lounge

reben: tkr hon är asrolig
tkr inte det har något med neuropsykiatriska nedsättningar att göra hon är väl bara en osäker 15åring som ställs framför en kamera och låtsas att det är lugnt men är nervös och blir awkward o säger dumma saker eller va. förstår ej samband

+1


   
SvaraCitera
Lounge

älskade henne i i anneli


   
SvaraCitera

Tror inte jag sett henne förut. Tycker dessa safe_image.php?d=AQBfmcbDhNW4yWIr&w=470&
är roligare än när man ser det på mello. Fast såg bara första


   
SvaraCitera

Lounge: älskade henne i i anneli 

Samma här. Jag har diagnosen aspergers syndrom (måhända oförtjänt, vet inte) och efter att ha sett den serien avgudar jag fan henne. Inte så bra koll på övriga saker hon gjort, kollar inte på melodifestivalen, men blir lite upprörd av att läsa den här tråden.


   
SvaraCitera

aldrig rört en min till henne

Varför kunde de inte valt någon roligare? Sean Banan HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Proteus: men blir lite upprörd av att läsa den här tråden. 

Av att läsa folks sågningar, alltså, inte för att hon skulle ha gjort något fel. Galen Kunde inte bry mig mindre om huruvida hon parodierar aspies eller inte.


   
SvaraCitera

schim:
Tror inte jag sett henne förut. Tycker dessa safe_image.php?d=AQBfmcbDhNW4yWIr&w=470&
är roligare än när man ser det på mello. Fast såg bara första

Finns det fler?


   
SvaraCitera

Hon kan vara rolig emellanåt men jag tycker att hennes karaktär som Filippa Bark är fjantig och emellanåt jobbig.
När hon inte spelar som Filippa så är hon roligare men jag tycker inte att hon är speciellt kul i allmänhet. Det är vad jag tycker iaf.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Finns det fler?

Nå få, googla på Fillipa Bark mello lr nått


   
SvaraCitera