Aviseringar
Rensa alla

Komma in på bio utan leg?


Ämnesstartare

Hej, ska kolla på suicide squad i bio om några dagar och jag har inget leg atm, kommer dom släppa in mig? Jag är 16 o åldersgränsen är 15 men grejen är att kommer dom släppa in mig utan att visa leg? 


   
Citera

Haha smit in eady way bre 


   
SvaraCitera

Kom in när jag var 12 på 15-årsfilmer. 

Jag ser ung ut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:
Haha smit in eady way bre 

Haha näääe


   
SvaraCitera

ta bara med passet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Kom in när jag var 12 på 15-årsfilmer. 

Jag ser ung ut..

Haha ser också ung ut men jag vet inte :-// tror nog att jag får acceptera situationen ifall personen i kassan säger nej 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
ta bara med passet

Jo tänkte göra det men passet har gått ut o jag har tid hos polisen för att göra ett nytt pass. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarab00:

Jo tänkte göra det men passet har gått ut o jag har tid hos polisen för att göra ett nytt pass. 

+ id


   
SvaraCitera

Jag såg filmen för några dagar sen och jag är inte 15 men kom in.


   
SvaraCitera

Jahadå, det bör du göra. Har du ingen typ av ID du kan taga med dig utifall det otroliga sker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knilliam:
Jag såg filmen för några dagar sen och jag är inte 15 men kom in.

Tror nog jag också kommer in med är rädd att dom frågar om leg 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Jahadå, det bör du göra. Har du ingen typ av ID du kan taga med dig utifall det otroliga sker?

Har bara pass och det har gått ut :////


   
SvaraCitera

aldrig varit med om, de kanske är tuffare nuförtiden dock, gick på flera skräckfilmer när jag 13-ish med jämnåriga. Det var över 10 år sedan dock. 


   
SvaraCitera

sarab00:

Jo tänkte göra det men passet har gått ut o jag har tid hos polisen för att göra ett nytt pass. 

ta med passet ut i fall att. om de vill legga dig så visa passet o förklara att de gått ut


   
SvaraCitera

Du bör kunna komma in ändå, men det beror lite på vem det är som kontrollerar så är inte helt säkert. Men ta med dig passet, tror inte någon bryr sig om att det har gått ut iom att det inte är så hög säkerhet ändå. 


   
SvaraCitera