Aviseringar
Rensa alla

komma över dissar


Ämnesstartare

i den här tråden skriver ni tips för mina kära brödrar och systrar som har blivit dissade någongång men har blivit så himla bittra över d att lever 1 bittert liv nu för tiden 

hur kommer man över dissar på bästa sätt? hur bearbetas det? må tråden vara till hjälp. pz brothers. 

Blink


   
Citera
Ämnesstartare

Man isolerar sig och ser på mycket film! Bra filmer.. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man blir elak precis som den personen som dissa en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
man blir elak precis som den personen som dissa en!

jag har märkt denna reaktion, det är dock inte så hälsosamt. kom på bättre tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska lägga mig nu, hoppas att vakna till 1 hav av tips och metoder. hoppas alla vaknar glada och avslappnade också


   
SvaraCitera
penja

tror gråta funkar bra. man orkar inte gråta i all evighet. så man lägger av efter ett tag


   
SvaraCitera
reben

man e den bättre personen o säger ngt snällt tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
man e den bättre personen o säger ngt snällt tillbaka

this! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och får man skit tillbaks igen, då isolerar man sig. 


   
SvaraCitera

Ät B&J, lyssna på deppmusik och gå ligg med nån.. När man har deppat klart kan man göra nåt roligt som att gå på bio eller vad som helst 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man blir ett dråpligt skämt som ingen annan förstår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är fortfarande sur på dom som dissat mig o tycker dom gjorde fel.  🙁 det går aldrig över. borde vara förbjudet att göra det.


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa

En diss är en diss. Ett sätt att bråka med men med ord funkar bra i "förorterna" fulla med blattar.  Det är ett sätt att förödmjuka någon framför en massa personer. Det enda du kan göra är att (Counter Dissa). Kolla på personen, vad vet du om personen?

Ful, stora öron eller låg iq? Dissa på, hen kommer gråta till slut. 


   
SvaraCitera
Draug

aldrig gått ner mig över en diss, det är bara ord och vissa människor är idioter helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju säga nåt till den dissiga parten som sakta men säkert ger denne dåligt samvete. Då lär de sig en läxa, tro mig


   
SvaraCitera