Aviseringar
Rensa alla

Komma över min kärlek till henne.


Ämnesstartare

Hej.

Jag har varit tillsammans med min flickvän i 10 månader men nyligen gjorde vi slut med varandra. Det kändes helt okej då för jag kände att jag saknade singellivet. Men det gjorde jag tydligen inte alls. Jag kan inte förstå varför jag gjorde slut med henne. Alltså båda var nöjda med det just då men sedan ångrade jag mig mer och mer för varje dag som gick. Och nu är jag hopplöst förälskad i henne igen. Och hon har hittat en annan. Som är vuxen och bor i Skåne, när vi bor i Göteborg och är 16.

Det gör förskräckligt ont att se hennes sms med honom. Att de saknar varandra, att de längtar efter varandras röster och ska ge varann massage. Det var mig hon brukade säga sånt till. Inte någon 18 åring i Skåne.

Jag har förklarat min kärlek till henne men hon säger att hon inte känner någonting för mig längre.

Nu måste jag komma över henne för jag klarar inte av att känna så här. Mår verkligen uselt. Kan inte sluta tänka på henne och allt jag gör påminner om henne. Läser hennes sms om och om igen hela tiden. Gråter varje kväll. Hopplöst.

Jag vill verkligen komma över henne för hon säger att hon inte kommer bli kär i mig igen. Men hur?


   
Citera

Radera smsen


   
SvaraCitera

hrvatska:

Men hur?

Är det här din första riktiga flickvän?


   
SvaraCitera

The guy syndrom xD


   
SvaraCitera

hrvatska:

Det gör förskräckligt ont att se hennes sms med honom.

Varför kollar du igenom dem då?

hrvatska:

Jag vill verkligen komma över henne för hon säger att hon inte kommer bli kär i mig igen. Men hur?

Ryck upp dig kanske? Inse att du inte behöver henne för att leva ett vettigt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är min första "riktiga" flickvän.

Jag kollar igenom dem för att hon säger att hon inte är kär i honom men jag har hela tiden trott att hon ljugit och tydligen har hon det.

Men jag behöver ju henne för ett vettigt liv.


   
SvaraCitera

hrvatska:

Men jag behöver ju henne för ett vettigt liv.

nej det gör du inte.
du är bara 16, du har gott om annat att göra för att ha ett s.k vettigt liv.

jebac mali 🙂


   
SvaraCitera

hrvatska:

Ja, det är min första "riktiga" flickvän.

Det märks.

hrvatska:

Jag kollar igenom dem för att hon säger att hon inte är kär i honom men jag har hela tiden trott att hon ljugit och tydligen har hon det.

Hur får det tag i dem då? Och vad har du med deras förhållande att göra?

hrvatska:

Men jag behöver ju henne för ett vettigt liv.

Nej, det gör du verkligen inte.


   
SvaraCitera

hrvatska:

Ja, det är min första "riktiga" flickvän.

Då är det inte alltid lätt att tro på att det blir bättre med tiden. Men det blir det. Lita på en som vet. [love]

Det enda du kan göra just är att göra dig av med de sakerna som påminner dig om henne. Om du känner dig okej med det så klart. Tillåt dig själv att falla sönder ett tag. Det behövs för att kunna börja läka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexa runt me andra så glömmer du henne tillslut


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

hrvatska:

Läser hennes sms om och om igen hela tiden. Gråter varje kväll. Hopplöst.

Det är bara att fortsätta på samma sätt, tills det går över. Jag blev hopplöst förälskad i en kille (som jag aldrig mer kommer att få höra någonting från) - och jag kör på ungefär samma sätt.

Det går över när du träffar någon annan.


   
SvaraCitera

det går inte om du älskat henne [smile] vad du än gör


   
SvaraCitera

hrvatska:

är vuxen

hrvatska:

18 åring

lol[bigsmile]

nä, men du får helt enkelt stå ditt kast och lära av ditt misstag, finns inte så mkt annat att göra


   
SvaraCitera

hrvatska:

Jag vill verkligen komma över henne för hon säger att hon inte kommer bli kär i mig igen. Men hur?

Träffa nya tjejer, finns alltid bättre. Hittade en lika bra tjej efter 1 år från min livs kärlek i din ålder [wink].

Hur man ska gå till väga när man träffar nya tjejer. Läs [bigsmile]

http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=1080


   
SvaraCitera