Aviseringar
Rensa alla

Komma ut-tråden


ohYEA_:

Varför är det så märkvärdigt att komma ut som just homo/bi/osv, hetero då? [confused]
Jag har iallafall inte kommit ut som hetero...

För att om man inte har sagt något om sin sexuella läggning så antar folk att man är hetero. Därför, förmodligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dock inte att det är så personligt att skriva i en tråd som är klistrad... Vill man komma ut så vill man ju att tråden ska synas. Vilket den inte gör om man skriver ett inlägg i en klistrad tråd.

Tycker man ska få göra en komma ut tråd själv. Det skapas ändå inte så många såna trådar. Kul när det görs och då ska det synas tycker jag.


   
SvaraCitera

Alltså har du något slags problem??? Jävla misslyckad tråd måste jag säga, du får gärna rensa men rensa fan rätt inlägg, att man ställer en fråga är väl inte så konstigt med tanke på ämnet, ellerhur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Alltså har du något slags problem??? Jävla misslyckad tråd måste jag säga, du får gärna rensa men rensa fan rätt inlägg, att man ställer en fråga är väl inte så konstigt med tanke på ämnet, ellerhur?

Om du vill diskutera huruvida det är okay att kategorisera homosexuella eller ej - gör en tråd som har det som ändamål. Jag är säker på att det skulle bli en mycket givande diskussion! Dock inte här i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonecha:

Favorisering kanske! [no-no]

Ja, typ [sad]

ohYEA_:

misslyckad tråd måste jag säga


   
SvaraCitera

Hampie:

Om du vill diskutera huruvida det är okay att kategorisera homosexuella eller ej - gör en tråd som har det som ändamål. Jag är säker på att det skulle bli en mycket givande diskussion! Dock inte här i.

Försöker förebygga offtopic? Bra att du endast gör det i dina egna trådar. Det var inte så farligt offtopic som förekommer i andra trådar, men fine. Du hade ju kunnat citera (som du gjorde nu) så man både förstår varför du raderade och så att ingen annan gör det efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Försöker förebygga offtopic? Bra att du endast gör det i dina egna trådar. Det var inte så farligt offtopic som förekommer i andra trådar, men fine. Du hade ju kunnat citera (som du gjorde nu) så man både förstår varför du raderade och att ingen annan gör det efteråt.

Vad jag försöker förebygga är just det här - men det verkar du inte förstå: att en tråd blir helt uppäten av en massa off-topic-citat och diskussioner som rör något helt annat.

Att jag lättare har koll på de trådar jag själv skapat torde vara en självklarhet - jag vet ju att de existerar och kollar dem då och då. Därför.

Om ett inlägg som skrivs tas bort så antar jag att den som skrivit det förstår att "Hmm.. okay, jag kanske inte skall fortsätta på det spåret" - tyvärr verkar vissa användare *host* *host* göra det direkt motsatta: de börjar skrika högt om att nej fan, här försvann ett inlägg, samt postar det som blivit borttaget och tråden blir uppäten av en massa saker som inte hör dit - igen!

Jag ser ganska lätt vilka ämnen/diskussioner/whatever som leder till långa off-topic-diskussioner (man lär sig att se sådant ganska snabbt) och jag har försökt att stoppa en sådat samt nu senast uppmana dig att göra en tråd ämnad för just det. Jag vill inte ha tråden uppäten och sönderklottrad med saker som inte hör hit: snälla, kan du förstå det :(?

Jag rensar bort det här imorron.


   
SvaraCitera

Hampie:

Vad jag försöker förebygga är just det här - men det verkar du inte förstå: att en tråd blir helt uppäten av en massa off-topic-citat och diskussioner som rör något helt annat.

Jo jag förstår. Har fortfarande rätt att undra varför ett inlägg togs bort, JUST för att jag inte ska göra om samma misstag.

Hampie:

Att jag lättare har koll på de trådar jag själv skapat torde vara en självklarhet - jag vet ju att de existerar och kollar dem då och då. Därför.

Du är moderator.

Hampie:

Om ett inlägg som skrivs tas bort så antar jag att den som skrivit det förstår att "Hmm.. okay, jag kanske inte skall fortsätta på det spåret"

Vilket spår? Bra om jag får någon slags tillsägelse vad för farligt spår det är JUST FÖR ATT... once again, att jag inte ska göra om det eller bli ännu surare för att något jag skrivit tagits bort.

Hampie:

snälla, kan du förstå det :(?

Jag förstår. Jag fortsätter dock ändå för du säger saker som jag redan vet när att jag säger något helt annat. :>


   
SvaraCitera

Hampie:

Jag rensar bort det här imorron.

Sure ^^


   
SvaraCitera
RenYu

Beror helt på vem som frågar. Mina begränsningar är dock noll.


   
SvaraCitera

Jag är bisexuell,
(för att avleda det lilla sidospåret som uppstod) 🙂


   
SvaraCitera

Jag är bi[cute]


   
SvaraCitera

Jag är hetro.
Puh, det var skönt.


   
SvaraCitera

Hum, vet fan inte vad jag är. Antingen homo eller bi. Jag vet med säkerhet att jag tänder på/blir kär i brudar, men med boys är det inte lika säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Tycker dock inte att det är så personligt att skriva i en tråd som är klistrad... Vill man komma ut så vill man ju att tråden ska synas. Vilket den inte gör om man skriver ett inlägg i en klistrad tråd

Marfus:

Tycker man ska få göra en komma ut tråd själv. Det skapas ändå inte så många såna trådar. Kul när det görs och då ska det synas tycker jag.

Hampie:

kategorisera homosexuella

Vore bra om Trådskaparen svarade


   
SvaraCitera