Aviseringar
Rensa alla

Komma ut?


Bellis
Ämnesstartare

Vid vilken ålder kom ni ut? Jag är i början av tonåren och tror att jag är bi men jag vågar inte säga något ifall att jag har tolkat mina känslor fel. När kom ni ut och hur?


   
Citera

Talat om sin sexuella läggning? Behöver man verkligen göra det, har själv inte gjort det.
      Visst kan du tala med folk om det om du vill men du behöver ju absolut inte såklart. Gör det när du känner dig redo och om du överhuvudtaget vill! =)


   
SvaraCitera

Jag känner inget behov ut av att säga till alla att jag är BI. Om man inte vill att andra sexuella läggningar än hetero ska betraktas som "ÅÅÅH HERREGUDDDDD!! AHHHHH" så får man behandla det därefter. 


   
SvaraCitera

Sorry men ingen bryr sig om kvinnor som är homo eller bisexuella.


   
SvaraCitera

så vitt ja vet så kom ja ut ur morsan när ja va 0


   
SvaraCitera

Lite transfobiskt av er att anta att den inte menar att den är ett bi, och istället utgå ifrån att det är en bisexuell individ.


   
SvaraCitera

Tycker det är spännande att ha en liten hemlighet jag, lite privatliv behöver en individ ha och jag är inte intresserad av vem någon rullar runt i sänghalmen med så länge det inte är en riktigt snygg kille eller man. Blink 


   
SvaraCitera

Förstår inte grejen med att göra en stor grej av det, gör vad du vill och låt folk pussla ihop det på egen hand, det är ingen stor deal


   
SvaraCitera