Aviseringar
Rensa alla

Komma


mediakatt:

Men rimligt antagande! Han frågar om tjejerna känner när en kille kommer och du berättar hur du brukar känna att en tjej kommer.

hahah true dat, men iof borde det väl va ganska obvious, jag menar, min kuk rycker fan en hel del när jag kommer.

MEN

Iof har jag vart med om en tjej som försökte trycka in mig igen när jag började slakna, så jag antar att hon trodde att jag inte kommit än.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Iof har jag vart med om en tjej som försökte trycka in mig igen när jag började slakna, så jag antar att hon trodde att jag inte kommit än.

Eller så hade hon inte gjort det och tyckte att du borde anpassa dig? [cute]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Eller så hade hon inte gjort det och tyckte att du borde anpassa dig? [cute]

Naaw först va jag sugen o köra ett tag till, så jag försökte fortsätta stöta in i henne tills den liksom inte ens kom in(va för slak) hon va antagligen också rätt sugen så hon höll på o försökte trycka in den ett tag innan hon gav upp o vi typ kollapsade på sängen o myste istället^^

Vi hade vart uppe typ hela natten, ätit middag skitsent o kollat på fight-club(hela filmen faktiskt, väntade med sexet till sist) så jag tror vi båda va rätt trötta^^


   
SvaraCitera

skallen09:

känner ni tjejer när en kille kommer vid sex?

om han har ringt i förväg och sagt att han ska komma vid 6-tiden så tror jag nog att dom känner på sig att han kommer då. säger han att han kommer nångång sent på eftermiddagen så skulle jag tro att dom inte alls känner att han kommer komma precis vid 6

eller har jag fel tjejer?


   
SvaraCitera

martin312:

om han har ringt i förväg och sagt att han ska komma vid 6-tiden så tror jag nog att dom känner på sig att han kommer då. säger han att han kommer nångång sent på eftermiddagen så skulle jag tro att dom inte alls känner att han kommer komma precis vid 6

HAHAHAHHA! [bigsmile] [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

om han har ringt i förväg och sagt att han ska komma vid 6-tiden så tror jag nog att dom känner på sig att han kommer då. säger han att han kommer nångång sent på eftermiddagen så skulle jag tro att dom inte alls känner att han kommer komma precis vid 6

[love]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

kollapsade på sängen o myste istället^^

Det låter rätt trevligt ändå, faktiskt.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det låter rätt trevligt ändå, faktiskt.

Ja d va mys, va typ 3dje gången jag hade sex så det va fortfarande sjukt nytt, men gawd va det va nice, gillade tjejen så mycket att jag ville ha sex fastän jag va typ stuptrött xD


   
SvaraCitera

, *S*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skallen09:

känner ni tjejer när en kille kommer vid sex?

Har gjort det på ett par killar, just för att det pulserar och rycker. Men oftast känner jag ingenting. Det är en anledning till att killar inte får komma i mig. Det är skittråkigt när det plötsligt bara är över, jag vill vara med om det [smile]


   
SvaraCitera

Självklart:

Det är skittråkigt när det plötsligt bara är över, jag vill vara med om det [smile]

Som kille ska man förvarna att man är nära! [no-no]
Så vet gumman att hon ska släppa loss hon med.


   
SvaraCitera

ja, ser/känner oftast 🙂 ibland är det lite lurigt, men då brukar man ändå märka det på allt kladd. han spänner ju liksom kroppen och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Som kille ska man förvarna att man är nära!

Ja! Och sen ska han göra något bättre av det än att bara låta det komma. Visa genom stön hur det ligger till, och sedan placera satsen på lämpligt ställe så tjejen ser och kan vara med om det.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Vi hade vart uppe typ hela natten, ätit middag skitsent o kollat på fight-club(hela filmen faktiskt, väntade med sexet till sist) så jag tror vi båda va rätt trötta^^

Information highway.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera