Aviseringar
Rensa alla

Kommer aldrig att kunna ha sex!!


Ämnesstartare

Tja, fick typ gula "svamp utslag" på kuken för typ 1 1/2 år sen. Jag vågade aldrig dra till UM men nu tog jag modet och gjorde det idag! Var lite obekväm när jag gick in då det var runt 6 blattar (no offence) som satt o as garva o larvade sig där inne o så, det blev ganska pinsamt. Men jag tänkte liksom whatever vi e här av samma skäl.. När jag hade väntat i 2 timmar fick jag gå in o va skit nervös men urologen gjorde mig väldigt avslappnat. När han kollade på min kuk sa han att det var blabla hinnor kommer inte ihåg vad det hette. Det var IAF INTE en könssjukdom sa han, utan att det kommer i puberteten. Han sa att dem är olika stora och synliga på olika personer och att jag hade väldigt mkt testosteron så dom var ganska stora och synliga. Men nu när jag har detta + en brud som e väldigt sugen på sex så kommer jag alltid banga ut o ALDRIG få ha sex...... Hon skulle förmodligen aldrig röra min kuk eftersom att dom ser ju fan ut som fotsvamp fast på kuken!! Tkr ni att jag ska prova o ha sex med henne ändå o se vad hon säger?? OT, Rekommenderar alla som inte vågar dra till UM dra dit ändå! Det kommer kännas vädligt skönt när du väl varit där o fått reda på vad du har/hade. Oj, nu blev det en lång text!


   
Citera
Ämnesstartare

Oj förlåt, det var på FÖRHUDEN inte ollonet 🙂


   
SvaraCitera

hon kanske tror d är aids
då jävlar är du körd grabb1


   
SvaraCitera

dagens tips: släck ljuset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta om det innan? alltså inte precis innan.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

dagens tips: släck ljuset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fan va taskiga ni är xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte inte jag var taskig men ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hur ser dom ut då? Vadå svamputslag?
Fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menade japan.. Nej men asså... Gula små utslag vid förhuden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han sa att alla har det. Men dom minskar senare men dom finns på alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte heller. Bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du ha bild? :S


   
SvaraCitera

har du mkt testosteron skit i tjejen o träna då sen kan du ta tjejen när det försvunnit 😉


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

xiive:

Vill du ha bild? :S

ja

men va, varför skulle detta stoppa dig


   
SvaraCitera