Aviseringar
Rensa alla

kommer ALDRIG


Jag har inte heller gjort det. Vet inte riktigt vad det beror på. Sexet har inte direkt varit dåligt, men kanske inte tillräckligt bra heller.

Men ja, tänk inte för mycket på att du ska komma, bara njut och ha skönt! 


   
SvaraCitera

Onanera framför dem och/eller ta deras händer och visa hur du vill att de ska göra, då. Samt: slappna aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav.


   
SvaraCitera

Tickstart: Men alla verkar kunna få alla att komma så lätt.. Måste tillhöra den där gruppen sämre lovers

ne många suger 🙁 tror det sker under rätt omständigheter osv


   
SvaraCitera

Om du kan komma av dig själv så är det inget du behöver vara orolig över, det är bara att förklara för din sexpartner hur du vill ha det. Om det inte händer något, ta dennes hand och visa hur du vill att den ska röra dig. Om det fortfarande inte händer något, försök vara tydligare. Det viktigaste är kommunikation. Om du inte tar upp det och försöker hjälpa din sexpartner att få dig att komma, så kommer ingen förändring att ske. Det är således inget fel på ditt könsorgan, utan på ditt beteende. Våga tala om det och visa hur du vill ha det!


   
SvaraCitera

kakakaka:

ne många suger 🙁 

+254264347586578


   
SvaraCitera

brukade ha jättesvårt för att komma vid sex i början av min sexuella karriär lr vad man ska kalla det (lol), tror mkt handlade om att jag inte slappnade av. vaginalt sex äre inte många brudar som kommer av alltid, tyvärr, men det går! ba försök att slappna av, snacka med din partner och va öppen med hur du upplever det osv.


   
SvaraCitera

2003: +254264347586578

kakakaka: ne många suger 🙁

på vilka sätt! 


   
SvaraCitera

Tickstart:

på vilka sätt! 

helt ovilliga att försöka få en att komma+lyssnar inte+"orkar inte" 


   
SvaraCitera

2003:

helt ovilliga att försöka få en att komma+lyssnar inte+"orkar inte" 

oj, så pass Förvirrad aa ne då tillhör jag nog inte den gruppen trots allt, pjuh Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

oj, så pass Förvirrad aa ne då tillhör jag nog inte den gruppen trots allt, pjuh Rodnar

bra!
mvh 2003/amsi


   
SvaraCitera

amsi:

bra!
mvh 2003/amsi

har fått en umare att komma Rodnar indirekt vet jag inte hur många jag tillfredställt, några hundra antar jag. Inklusive dig nu nästa gång du ska....... 


   
SvaraCitera

Tickstart:

har fått en umare att komma Rodnar indirekt vet jag inte hur många jag tillfredställt, några hundra antar jag. Inklusive dig nu nästa gång du ska....... 

ok har fått tre jag vann

några hundra, vill ha intyg om jag ska tro på d

+_+


   
SvaraCitera

amsi:

ok har fått tre jag vann

några hundra, vill ha intyg om jag ska tro på d

+_+

tre?! 😀 värsta hingsten ju Rodnar gu aa ska inte öppna munnen igen


   
SvaraCitera

Tickstart:

tre?! 😀 värsta hingsten ju Rodnar gu aa ska inte öppna munnen igen

æ 

kmr du på augustiträffen? 


   
SvaraCitera

kmr......


   
SvaraCitera