Aviseringar
Rensa alla

Kommer aldrig kunna somna(inatt ialf)[sad]


Ämnesstartare

sculptura:

Källa på det?

Ungefär lika mycket källa som att ALLA somnar i tysta rum. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

om man vet att inte ens d går? >_< en SÅN dag bara[sad]sag brukar kunna sova varsomhelst närsomhelst och vara helt död i flera timmar men inte idag,känns inte bra[sad]

usch då :/ hoppas du somnar ändå, ibland tror man att det inte ska gå alls så somnar man på två sekunder. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

usch då :/ hoppas du somnar ändå, ibland tror man att det inte ska gå alls så somnar man på två sekunder. 🙂

>___< ska rulla in mig som en bratwurst i täckena snart och hoppas d går,men d känns så värdelöst när d från början redan känns som om d inte kommer gå,asså,trött,men ängslig och funderar så d stör,jag kan aldrig skjuta bort tankar även jag vill om jag är sån när jag ska sova,eller,kan ignorera dom,men d trycker ändå och irriterar mer eller mindre medvetet.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Ungefär lika mycket källa som att ALLA somnar i tysta rum. [rolleyes]

Ja, det finns mer studier som pekar på det iaf.
Varför skall man hälla varm vätska i kroppen om man vill kyla ner den? Eller gillar du att känna dig som en ny stekt korv när du skall sova?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ska rulla in mig som en bratwurst i täckena snart

XDDDD

Tözen:

ag kan aldrig skjuta bort tankar även jag vill om jag är sån när jag ska sova,eller,kan ignorera dom,men d trycker ändå och irriterar mer eller mindre medvetet.[sad]

blir tyvärr som en ond cirkel :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Varför skall man hälla varm vätska i kroppen om man vill kyla ner den? Eller gillar du att känna dig som en ny stekt korv när du skall sova?

Värme gör en sömnig.

Orka tjafsa om vad som får en att somna. xD Gerey!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Värme gör en sömnig.

Orka tjafsa om vad som får en att somna. xD Gerey!

batman är gay :@

Varm mjölk skall man inte dricka om man vill somna. [zzz]


   
SvaraCitera
Exner

Tänk på din favoritfilm, och gå genom allt - och så många detaljer du kan - från början till slut, så bör du somna. 🙂

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

blir tyvärr som en ond cirkel :C

Indeed,men även man försöker att inte tänka på d så trycker d ändå så d inte går att sova[n]

I love Lucy:

XDDDD

buh-bye,wish me good luck[sad]loggar jag in igen kommer jag aldrig stänga av datan >_>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Varm mjölk skall man inte dricka om man vill somna. [zzz]

Men snälla du. Ge dig nu. Vet inte vad för hemskheter som hänt dig idag men picka på någonannan.

Jag och många jag känner somnar lättare efter man druckit varm vätska. Plz, sluta citera mig. Blir bara grinfärdig och irro. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

buh-bye,wish me good luck[sad]loggar jag in igen kommer jag aldrig stänga av datan >_>

lycka till <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Tänk på din favoritfilm, och gå genom allt - och så många detaljer du kan - från början till slut, så bör du somna. 🙂

jag brukar ha en liten mysko sömnritual,har samma dryga sexfantasi jag tänker igenom så brukar jag somna väldigt snabbt,samma teknik,anorlunda ämne bara.[sad]


   
SvaraCitera

Jag sover som en stock.


   
SvaraCitera

Jag känner likadant, skulle inte dragit i mig det där mephedronet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Producera filmer... Så kan du sätta favoritscener på repeat.


   
SvaraCitera