Aviseringar
Rensa alla

kommer antagligen aldrig kunna prata med mamma igen


Ämnesstartare

Du har ju eget boende och är snart 18, tänk så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

föräldrar ska "göra det bästa för mig".

Men det blir bättre så småningom. Min ena förälder "gick in i väggen", pga. sitt jobb. Hade inte tid för någonting eller någon. Då blev det väldigt mycket tjafs. Kunde ibland inte bo hemma pga. det. Men saker och ting löste sig förvånansvärt bra.

Men som sagt, det blir bättre någon gång [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har ju eget boende och är snart 18, tänk så!

men det känns ju som om mamma slängde ut mig för gott och jag aaaldrig kan umgås med henne igen. Är för låst och beroende av mamma ännu, hesten och allt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns säket bättre imorgon efter en god natts sömn och mycket mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

förstår ej att det finns folk som orkar bråka såhär med sina föräldrar varje dag. Kändes som hon kastat ut mig 4 life.

Vad kan jag säga.. Vi är båda väldigt lättretliga personer som båda vill få sin vilja igenom.. Konflikter uppstår liksom, och jag backar liksom inte ur bara för det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var åtta år mordhotade jag min mamma samtidigt som jag tryckte upp henne, med stryptag runt halsen, mot badrumsdörren i hallen.
Kan bryta ihop pga. en svordom nu för tiden, har hört sådana alldeles för mkt för att fortfarande hantera det.
intellektuell misshandel tar på en...

tvugen att skriva det där ngnstans, förlåt om det var ot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va surt, hoppas det ordnar sig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt. Finns inget värre än när ens mamma, personen som ska älska dig oavsett vad, är osams med dig.

Allt jag kan säga är att hon älskar dig, och det löser sig. Tro mig.
Det suger hårt just nu och du ska må dåligt, annars vore det konstigt. Må dåligt, tänk över det här, och ha alltid i huvudet att after rain comes sunshine.

Puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krya på dig osv


   
SvaraCitera