Aviseringar
Rensa alla

Kommer detta kunna gå?


Ämnesstartare

Hej!

Har träffat en 4 år äldre kille som jag tycker mycket om. Jag är 16 och han är 20. Han har egen bil och lägenhet och jag är en liten tjej som ser ut att vara ungefär 13 år gammal fast jag ska fylla 17. Har inte ens fått min första mens och är både oskuld och okysst, men kommer antagligen få den snart. Men vi gillar verkligen varandra och kommer antagligen att ha sex.

Är det verkligen möjligt för en tjej som är extremt sen i utvecklingen att ha sex med en vuxen man på 1.80? Visserligen är han ganska smal och inte jättestor men ändå. Han är vuxen.

Gud vad dumt detta lät, men kommer jag kunna ha sex med honom?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Luktar peddo om honom tycker jag.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit i samma situation, nästan. Jag var 20, hon 16. Det funkade inte alls, men så hade hon grov adhd och andra diagnoser också.

Hoppas att ni har mer tur än vi hade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om det ens skulle gå att knulla honom... eller om han är "för stor" för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kisskorv: Undrar om det ens skulle gå att knulla honom... eller om han är "för stor" för mig.

Det är inte upp till dig att avgöra.

kisskorv: Gud vad dumt detta lät, men kommer jag kunna ha sex med honom?

Låt honom bestämma det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans längd har inget med detta att göra. Men borde du inte gå till vårdcentralen och kanske kolla upp om du behöver någon medicin eller så om du är 16 år och ej fått mens än? Det är säkert ingen fara och man kan ju vara 18 och inte ha fått mens, men bara för att säkerställa liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missfoster:

Det är inte upp till dig att avgöra.

Låt honom bestämma det.

Sluta med ditt korkade trollande. Ingen roas av dig.


   
SvaraCitera

Kärleken är blind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var sexton när jag blev ihop med en tjugoåring, vi är fortfarande ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag var sexton när jag blev ihop med en tjugoåring, vi är fortfarande ihop.

varu underutvecklad då lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

varu underutvecklad då lr?

hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hur menar du?

TS är uppenbarligen inte mogen rent fysiskt sexuellt, vilket gör henne till ett barn i mitt tycke.. Hennes BF är vuxen, barn och vuxna ska inte ha samlag.. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

TS är uppenbarligen inte mogen rent fysiskt sexuellt, vilket gör henne till ett barn i mitt tycke.. Hennes BF är vuxen, barn och vuxna ska inte ha samlag.. Gråter

du kan vara vuxen och utan sexlust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du kan vara vuxen och utan sexlust.

Då skall man inte heller ha samlag givetvis!! 


   
SvaraCitera