Aviseringar
Rensa alla

kommer döda er


soimpolite:

nej men du kan ta hem dem till dig

får jag fritzla henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tvivlar på det. de är extremt tighta.

Rikta in dig på den "svagaste" i gruppen och gå via henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

får jag fritzla henne?

de är tysta!!!!11!111!!!!! när de blir skrikiga, vilket så klart kmr hända igen, kan du få sexa dem tills de tystnar


   
SvaraCitera

soimpolite:

de är tysta!!!!11!111!!!!! när de blir skrikiga, vilket så klart kmr hända igen, kan du få sexa dem tills de tystnar

håller surprise buttsex i beredskap.


   
SvaraCitera

Divide and conquer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

håller surprise buttsex i beredskap.

perfekt. citerar dig nästa gång du behöver rycka in osv.


   
SvaraCitera

soimpolite:

perfekt. citerar dig nästa gång du behöver rycka in osv.

kkthx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

If you can't fight them, join them!

Annars flytta m8?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

If you can't fight them

tyvärr kan jag ju inte det då de är så vältränade plus att de är fler. inte för att jag hade gjort detom jag hade haft en chans men men xD

Jonnybravo91:

Annars flytta m8?

ska försöka flytta till en annan del av internatet nästa år ja! dock flyttar vissa ut då [love] men är väl mer pga jag vill träfa nya och få kontakter osv. som jag tänker flytta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tyvärr kan jag ju inte det då de är så vältränade plus att de är fler. inte för att jag hade gjort detom jag hade haft en chans men men xD

Det är ju ändå bara ett ordspråk. [rolleyes] Fysiskt våld är inte nödvändigtvis enda utvägen. [wink]

soimpolite:

ska försöka flytta till en annan del av internatet nästa år ja! dock flyttar vissa ut då [love] men är väl mer pga jag vill träfa nya och få kontakter osv. som jag tänker flytta

Nästa år och nästa år, det är ju långt kvar! Kolla om du inte kan köra på det redan nu för fan! [smile]


   
SvaraCitera

åh vad happy jag är varje dag över att det bara bor en till tjej här[cool]

Dold text: hade dock varit mest happy om det bara var jag som bodde på elevhemmet=inga pojkar heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda dem!
Palla fjortisar! [mad]
Eller så kan du typ tända eld på någonting så att de måste utrymma...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det är ju ändå bara ett ordspråk.

gillar att tolka ordspråk ordagrannt. knäcker dem alltid

Jonnybravo91:

Nästa år och nästa år, det är ju långt kvar! Kolla om du inte kan köra på det redan nu för fan!

alltså blir ju till hösten då. tror det blir jobbigt att flytta alla mina saker osv. nu plus att det nog inte finns några platser ngnannanstans. treorna måste ju flytta ut osv.

Rejmond D Röjter:

Eller så kan du typ tända eld på någonting så att de måste utrymma...

de är tysta. sjukt ovanligt vid den här tiden D:

Blivande_japan:

ld text: hade dock varit mest happy om det bara var jag som bodde på elevhemmet=inga pojkar heller

hur bor ni? våningar? får man fråga var det ligger? hittade få internat när jag sökte tidigare. förutom de stora riksinternaten då


   
SvaraCitera

soimpolite:

hur bor ni? våningar? får man fråga var det ligger? hittade få internat när jag sökte tidigare. förutom de stora riksinternaten då

fyra hus som sitter ihop, dock bor det bara gymnasieelever i två av dem, de övriga två bor det utbytesstudenter från kth i.
Två våningar, sju rum/våning.

Ligger i Haninge, skolan är inget internat egentligen, elevhemmen är bara till för idrottseleverna på Fredrika Bremer som bor långt ifrån skolan och inte har möjlighet att pendla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

alltså blir ju till hösten då. tror det blir jobbigt att flytta alla mina saker osv. nu plus att det nog inte finns några platser ngnannanstans. treorna måste ju flytta ut osv.

Jag har svårt att tro att dem har beräknat exakt så många rum som behövs för var och varje klass och sedan har fått exakt det antalet elever varje år att fylla ut rummen. Allt jag säger är att om det är så irriterande, varför inte bara kolla upp saken? Vad har du att förlora?


   
SvaraCitera