Forumet - Kommer för snabbt..

Kommer för snabbt..

1811 0 74
Hej, ge mig gärna något seriöst tips på vad jag kan göra för att jag inte ska komma så snabbt. Det är störande både för mig och flickvännen när vi inte hinner hålla på så länge för att jag kommer..

Ett sätt är att runka innan sexet, men finns det något annat att göra med?
Blir glad över bra svar!

/DC

Spana också in:

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit

kanske är olika från pojke till man [bigsmile] iof så håller den sig inte lika länge.. lr beror nog på vad man gör.. men sen är det inte lika skönt heller :P fats nu är det onani jag syftar på :P men inte så stor skillnad mellan det o sex (A)
XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är tjej, jag vet väl inget om sådant.
Men liksom... Jag vet inte.. Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit. Öh... Jag vet inte.

Ja det är svårt att få upp den efter man kommit - direkt efteråt. Men låt det gå några minuter, en del behöver kanske uppemot en halvtimme på sig. Varför inte ha ett längre förspel där tjejen låter dig komma en gång, sen medans du ger tillbaka och värmer upp henne rejält så hinner du bli hård igen, sen är det bara att köra på [cheers]
hur många gånger runkar du per dag ? eller i veckan?
Om du skulle runka 5 gånger per dag alltså 35 ggr i veckan så tror jag de blir lättare. Annars kan du ju ta lite alkohol till hjälp men inte överdosera för då blir de ju så du inte kan ha sex ens.

Men om du runkar så jävla ofta så får du svårt att komma kan jag lova fast tar nog ett tag. Du kan ju också tänka på nått Oattraktivt som din farmor eller nått.
Hezkirin:

Hur du skriver och hur du verkar vara som person genom ditt språk, det stör mig.

om det är stavfel du stör dig på så bryr jag mig inte alls..
om du tkr jag ger korkade svar, så kanske du borde lära dig om jag är seriös lr inte seriös

hur jag verkar vara som person.. jadu.. det är faktiskt stor skillnad mellan hur en person verkar vara över nätet o hur han/hon är IRL, särskilt på mig..
DiscoCrille:

Tack för tipset, men om jag tar pauser och sedan fortsätter så känns det som om jag är påväg att komma nästan direkt igen =/

Testa med längre pauser? Eller tänka på något osexigt..typ din morfar hahah:).

jag_gillar_glass:

varför...skriver...du...som...om...du...vore...utvecklingsstörd...?

Och va fan menar du med det? Jag skriver behagligt och avslappnat...väldigt oförskämt sagt..tur att man är en person som inte blir upprörd över småsaker.