Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt..


Ämnesstartare

Hej, ge mig gärna något seriöst tips på vad jag kan göra för att jag inte ska komma så snabbt. Det är störande både för mig och flickvännen när vi inte hinner hålla på så länge för att jag kommer..

Ett sätt är att runka innan sexet, men finns det något annat att göra med?
Blir glad över bra svar!

/DC


   
Citera

DiscoCrille:

Ett sätt är att runka innan sexet, men finns det något annat att göra med?

Hur ska du få upp den om du runkar innan? [tard]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hur ska du få upp den om du runkar innan? [tard]

har folk svårt med det? XD


   
SvaraCitera

DPope:

har folk svårt med det? XD

Jag är tjej, jag vet väl inget om sådant. [blush]
Men liksom... Jag vet inte.. Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit. Öh... Jag vet inte. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hur ska du få upp den om du runkar innan?

Det är bara att vänta nån minut så får man upp den igen, men det var inte det som var problemet nu =)


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit

kanske är olika från pojke till man [bigsmile] iof så håller den sig inte lika länge.. lr beror nog på vad man gör.. men sen är det inte lika skönt heller 😛 fats nu är det onani jag syftar på 😛 men inte så stor skillnad mellan det o sex (A)


   
SvaraCitera

DiscoCrille:

men det var inte det som var problemet nu =)

detta problemet har det faktiskt skapats flera trådar om så använd sök-funktionen? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är tjej, jag vet väl inget om sådant.
Men liksom... Jag vet inte.. Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit. Öh... Jag vet inte.

Ja det är svårt att få upp den efter man kommit - direkt efteråt. Men låt det gå några minuter, en del behöver kanske uppemot en halvtimme på sig. Varför inte ha ett längre förspel där tjejen låter dig komma en gång, sen medans du ger tillbaka och värmer upp henne rejält så hinner du bli hård igen, sen är det bara att köra på [cheers]


   
SvaraCitera

Hej Crille..Ett sett är att runka innan sexet...det visste du redan....ett annat är att ta små pauser..uppehåll..under sexakten..där du får vila penis. Lycka till nu Crille..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Hej Crille..Ett sett är att runka innan sexet...det visste du redan....ett annat är att ta små pauser..uppehåll..under sexakten..där du får vila penis. Lycka till nu Crille..

Tack för tipset, men om jag tar pauser och sedan fortsätter så känns det som om jag är påväg att komma nästan direkt igen =/


   
SvaraCitera

Hej Crille. Pröva att lyda __Gumman__s råd. Lycka till Crille...


   
SvaraCitera

hur många gånger runkar du per dag ? eller i veckan?
Om du skulle runka 5 gånger per dag alltså 35 ggr i veckan så tror jag de blir lättare. Annars kan du ju ta lite alkohol till hjälp men inte överdosera för då blir de ju så du inte kan ha sex ens.

Men om du runkar så jävla ofta så får du svårt att komma kan jag lova fast tar nog ett tag. Du kan ju också tänka på nått Oattraktivt som din farmor eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Hej Crille..Ett sett är att runka innan sexet...det visste du redan....ett annat är att ta små pauser..uppehåll..under sexakten..där du får vila penis. Lycka till nu Crille..

varför...skriver...du...som...om...du...vore...utvecklingsstörd...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han menar nog att skillnaden mellan onani och sex är stor 😉


   
SvaraCitera

Dominatus:

Han menar nog att skillnaden mellan onani och sex är stor 😉

who? me? [bigsmile]


   
SvaraCitera