Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt..


DPope:

du får nog allt vara mer specifik

Hur du skriver och hur du verkar vara som person genom ditt språk, det stör mig.


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Hur du skriver och hur du verkar vara som person genom ditt språk, det stör mig.

om det är stavfel du stör dig på så bryr jag mig inte alls..
om du tkr jag ger korkade svar, så kanske du borde lära dig om jag är seriös lr inte seriös

hur jag verkar vara som person.. jadu.. det är faktiskt stor skillnad mellan hur en person verkar vara över nätet o hur han/hon är IRL, särskilt på mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst, finns det ingen kille på hela Um som haft det här problemet men kommit på en lösning?? [chocked]


   
SvaraCitera

DPope:

särskilt på mig..

Jaha.


   
SvaraCitera

DiscoCrille:

Tack för tipset, men om jag tar pauser och sedan fortsätter så känns det som om jag är påväg att komma nästan direkt igen =/

Testa med längre pauser? Eller tänka på något osexigt..typ din morfar hahah:).

jag_gillar_glass:

varför...skriver...du...som...om...du...vore...utvecklingsstörd...?

Och va fan menar du med det? Jag skriver behagligt och avslappnat...väldigt oförskämt sagt..tur att man är en person som inte blir upprörd över småsaker.


   
SvaraCitera

cocodrilo:

Men seriöst, finns det ingen kille på hela Um som haft det här problemet men kommit på en lösning?? [chocked]

Händer väl ibland att man kommer tidigare än planerat, men det är ju bara att fortsätta, om än kladdigare. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Och va fan menar du med det? Jag skriver behagligt och avslappnat...väldigt oförskämt sagt..tur att man är en person som inte blir upprörd över småsaker.

ne...det...är...ju...tur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocodrilo:

Men seriöst, finns det ingen kille på hela Um som haft det här problemet men kommit på en lösning??

Det finns ingen universell lösning för de som har problem med detta, det har tillochmed gått så långt att man har forskat kring detta och kunnat se att det kan bero på rent medecinska skäl (som har mer prostatan att göra) att vissa kommer snabbt. Det är ju en högst individuell sak, och det som fungerar för en, kanske inte gör det för den andre:

Ex. Person 1 får lätt stånd - Lösning: Runka innan samlag
Ex. 2 Person 2 har svårt för att få stånd - Lösning: Start-Stop / teknik kanske?

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Testa med längre pauser? Eller tänka på något osexigt..typ din morfar hahah:).

Tror du lyckats med att säga exakt samma sak fast omformulerat som andra redan sagt... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

men det är ju bara att fortsätta. :S

Går ju inte att fortsätta direkt då kuken slaknar, måste ju vänta ett tag innan det går att köra igen och då hinner flickan lessna..


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Trodde det var svårt att få upp den efter att man kommit

Det är omöjligt, för mig iaf. Måste vänta 10 minuter ca innan jag kan få stånd igen.
För du ville ju veta antar jag [zzz]

DPope:

har folk svårt med det? XD

Eh, ja?


   
SvaraCitera

Hezkirin:

men det är ju bara att fortsätta

Det gör ju ont ju [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DiscoCrille:

Går ju inte att fortsätta direkt då kuken slaknar, måste ju vänta ett tag innan det går att köra igen och då hinner flickan lessna..

Varför skulle hon det, du måste ju leva dig in lite mera själv då kanske, vad gillar hon? Lite hårdare tag kanske? När du kommit, tryck ned henne i sängen, håll fast henne och kyss henne nedöver, slicka hennes bröstvårtor om hon gillar det, fortsätt ned och slicka henne, när hon börjar riktigt gå igång, har du förmodligen också gjort det igen. 🙂


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Händer väl ibland att man kommer tidigare än planerat, men det är ju bara att fortsätta, om än kladdigare. :S

Hej Hezkirin..Inte lätt för alla det där...vissa kan direkt efter..som du...och andra måste vänta annars gör det ont och svider....så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset Dominatus =)


   
SvaraCitera