Forumet - kommer för snabbt

kommer för snabbt

3811 0 41
han kommer för snabbt, men det är något som är fel. i början funkade det ett par timmar, allt eftersom så har det gått snabbare och snabbare, nu går det på 5-20 minuter, han klarar inte mer, han mår dåligt av det, någon som varit i samma sits och kanske... klarar ut problemet?

Spana också in:

OF 5:

snittet är tydligen 7,3 min så det är ju normalt sluta klaga

jag klagar inte, jag lägger inte så mycket vikt i det, men han mår riktigt dåligt för att det går sämre och sämre för honom. Han brister nästan ut i gråt för att det inte fungerar som det tydligen ska göra.
Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången, först trodde jag det handlade om något psykiskt, men jag vet inte, efter 2 månader. Jag stannade kvar hos honom, vi har pratat ut grundligt om det och han verkar inte tänka på det. Jag vet ju inte, men...
aJwant2bme:

han kommer för snabbt, men det är något som är fel.

Prova att ha längre förspel. Sen finns det ju andra sätt att ha sex på än just genom penetration. Han kanske är nervös för att misslyckas och kommer för snabbt. Blir en ond cirkel liksom.

aJwant2bme:

Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången

Lämna grabben på en gång. Det finns mycket bättre killar (och dessutom tjejer) därute som inte är otrogna mot sina partners.
xsaosinx:

Prova att ha längre förspel. Sen finns det ju andra sätt att ha sex på än just genom penetration. Han kanske är nervös för att misslyckas och kommer för snabbt. Blir en ond cirkel liksom.

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget. Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.
aJwant2bme:

Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången,

[shake]

aJwant2bme:

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget. Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.

Va? jag hänger inte med, kommer han för snabbt eller kommer han inte alls? [confused]
aJwant2bme:

Va? jag hänger inte med, kommer han för snabbt eller kommer han inte alls? [confused]
aJwant2bme:

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget.

Jaha, alla är ju olika.

aJwant2bme:

Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.

Då kan ju han använda munnen eller händerna på dig.

Men som flera har reagerat på här nu, varför stannar du med någon som har varit otrogen mot dig tre gånger? [tard]