Aviseringar
Rensa alla

kommer för snabbt


Ämnesstartare

han kommer för snabbt, men det är något som är fel. i början funkade det ett par timmar, allt eftersom så har det gått snabbare och snabbare, nu går det på 5-20 minuter, han klarar inte mer, han mår dåligt av det, någon som varit i samma sits och kanske... klarar ut problemet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ni får la ta små pauser emellanåt... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har testat, det funkar inte heller. han kommer efter ca 2 minuter... eller så stannar han för sent.[n]


   
SvaraCitera

aJwant2bme:

5-20 minuter

är inte det fullkomligt vanligt..eller? [cute]
kanske jobbigt att hålla på i flera timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jamen helt plötsligt utan förvarning så tar det inte mer än 5 tll 20 minuter från första början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snittet är tydligen 7,3 min så det är ju normalt sluta klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske behöver mer uppvärmning[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har pågått under 2 månader nu, det blir bara värre och värre. tidigare var han van vid att det tog ca 2 timmar. är det normalt det här alltså? när inget blir bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Du kanske behöver mer uppvärmning[crazy][crazy]

det handlar inte om mig, det handlar om honom. dessutom går det snabbare med uppvärmning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

tidigare var han van vid att det tog ca 2 timmar.

Låter precis som om han var nervös eller nått från början. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

snittet är tydligen 7,3 min så det är ju normalt sluta klaga

jag klagar inte, jag lägger inte så mycket vikt i det, men han mår riktigt dåligt för att det går sämre och sämre för honom. Han brister nästan ut i gråt för att det inte fungerar som det tydligen ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

Han brister nästan ut i gråt för att det inte fungerar som det tydligen ska göra.

det är ju som det borde vara. få honom att inse det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången, först trodde jag det handlade om något psykiskt, men jag vet inte, efter 2 månader. Jag stannade kvar hos honom, vi har pratat ut grundligt om det och han verkar inte tänka på det. Jag vet ju inte, men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

han kommer för snabbt, men det är något som är fel.

Prova att ha längre förspel. Sen finns det ju andra sätt att ha sex på än just genom penetration. Han kanske är nervös för att misslyckas och kommer för snabbt. Blir en ond cirkel liksom.

aJwant2bme:

Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången

Lämna grabben på en gång. Det finns mycket bättre killar (och dessutom tjejer) därute som inte är otrogna mot sina partners.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, efter 3dje gången han och jag hade sex.


   
SvaraCitera