Aviseringar
Rensa alla

kommer för snabbt


Ämnesstartare

aJwant2bme:

han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången

/facepalm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han gör det ju med flit så han skall slippa sexa och kan sova istället, i början vågade han ju inte ifa du skulle lämna honom. Så tycker du skall vara glad över att din kille äntligen vågar vara sej själv[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Prova att ha längre förspel. Sen finns det ju andra sätt att ha sex på än just genom penetration. Han kanske är nervös för att misslyckas och kommer för snabbt. Blir en ond cirkel liksom.

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget. Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

Kanske ska lägga till att det började gå sämre efter att han hade varit otrogen mot mig efter 3dje gången,

[shake]

aJwant2bme:

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget. Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.

Va? jag hänger inte med, kommer han för snabbt eller kommer han inte alls? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget. Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.

Va? jag hänger inte med, kommer han för snabbt eller kommer han inte alls? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

Vi har provat det också, och ju längre förspel vi har desto kortare tid tar själva samlaget.

Jaha, alla är ju olika.

aJwant2bme:

Om jag försöker med handen kommer han aldrig, om jag tar den i munnen är det samma resultat, han kommer inte.

Då kan ju han använda munnen eller händerna på dig.

Men som flera har reagerat på här nu, varför stannar du med någon som har varit otrogen mot dig tre gånger? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet jag vet, han är ett svin och allt beror på att jag inte duger åt honom, SO WHAT?! om han efter det ber mig att flytta in hos honom så kan jag inte föreställa mig att det är så det är, även fast jag lägger skulden på mig. det är INGET någon ens behöver kommentera. De tankarna klarar jag av bra själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

allt beror på att jag inte duger åt honom,

Vore det inte bättre om du hade någon annan som tyckte att du duger då? Eller ja, inte bara duger, utan till och med tycker att du är den mest otroliga människan i världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, för att ta allting från början.

Efter tredje gången vi hade haft sex så var han otrogen mot mig med sitt ex som han varit ihop med i 3 år.
Han visade klart och tydligt att han ångrade sig, nu har jag flyttat in hos honom. Vi har det bra, mår bra, hela köret, det enda som stör är sexet som blev sämre efter att han varit otrogen. Han kommer på väldigt kort tid, förspel, handjob, blowjob fungerar inte då han inte kommer.
När det väl kommer till penetration så kommer han efter ca 10 minuter för att sammanställa det.
Jag känner att allt är mitt fel med tanke på att han var otrogen, men det att jag stannade kvar hos honom verkar ha gjort honom lyckligare än vad han någonsin varit under tiden jag känt honom.
Ja, visst kan han ta mig med händer och mun, men jag vill kunna få honom att komma och njuta på det sättet. Jag klarar inte av om han endast ska få mig att komma, jag får skuldkänslor och då är sexet värdelöst för mig.
Att ha sex är inget nödvändigt för oss men det är alltid trevligt att ha den närheten, det förstår ni väl.

Lättare nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamagra och stud delay spray


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aJwant2bme:

Att ha sex är inget nödvändigt för oss men det är alltid trevligt att ha den närheten, det förstår ni väl.

Självklart. Och ja, om du har pratat med honom om otroheten och ni är okej med det nu så är det inget vi behöver älta här. Fast du får inte tro att det var ditt fel. Det är det aldrig.

Och det finns ju fler grejer som ni kan prova. Har ni sex med eller utan kondom t.ex.? Killar som kommer fort utan kondom tar ju oftast längre tid på sig när de använder kondom.

Eller så kan ni ju prova att han kommer en gång innan ni kör igång. Då kommer det inte gå lika fort att komma igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske insåg efter sitt ex att det är du som är mer värdefull och att han tänder på dig mera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, på den tiden det tog timmar för han att komma var han antaligen nervös pga prestationsångest eller något. Att det går snabbare nu är säkert för att han är mer bekväm med dig.


   
SvaraCitera

verkar som han gör fel och inte berättar för dig hur
du ska göra för att han ska tycka att de är skönt
då du suger/runkar.

sedan vill jag lägga till att jag tycker att du
borde dumpa han om han varit otrogen.
precis som någon sa, så kan du hitta någon
som tycker du är dem mest otroliga människan i världen.

jag har själv en kille som behandlar mig jättebra och är
jättegullig mot mig och allt och jag kan säga att
mitt liv har gått från att ha varit ett riktigt jävla helvete
till att jag nu svävar på rosa moln.
det är otroligt hur mycket en BRA kille kan förändra
ens liv och hur man är till sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuuuuuu:

erkar som han gör fel och inte berättar för dig hur
du ska göra för att han ska tycka att de är skönt
då du suger/runkar.

Då borde han ju rimligen inte komma, om han inte tyckte att det var skönt.
Det var ju innan det tog längre tid för honom.......


   
SvaraCitera