Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt


Ämnesstartare

Hej när jag och min tjej har sex så kommer jag väldigt lätt, hinner bara få in den och köra en liten stund så kommer jag. Så min fråga är finns det nåt sätt att göra så man inte kommer lika snabbt, nån övning, knep eller liknande? Seriösa svar tack! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Så är det för alla i början. (alla killar dvs).
Stanna upp ett tag och fortsätt sen.


   
SvaraCitera

isola:

Så är det för alla i början. (alla killar dvs).

Nej verkligen inte. Vissa killar har problem att ens komma när det väl kommer till kritan.


   
SvaraCitera

isola:

Så är det för alla i början. (alla killar dvs).

*hrm*[cool]


   
SvaraCitera

Jag kan inte komma. [shake]


   
SvaraCitera

Börjar få skavsår nu hur skall jag göra [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej så det är vanligt iallafall? Bara att köra på och sen blir man mer ''uthållig'' ?


   
SvaraCitera

isola:

Så är det för alla i början. (alla killar dvs).

liar!

Trollfan:

[smile]

Ett tips många brukar ge är att onanera en stund innan för att orka mer. Annars så är mitt tips utöver det att köra lugnt. Många tror att man måste knulla snabbt för att det ska vara skönt för båda. Det kan det säkert vara för vissa men man får prata och säga hur man vill göra där.
Sen vänjer sig kuken efter ett tag och kommer inte lika snabbt. Sen hoppas jag att ni kör med skydd (kondom helst med tanke på riskerna). Kondom brukar minska känslan lite för killen så testa det annars om du inte gjort.


   
SvaraCitera

Trollfan:

nån övning, knep eller liknande?

1. Tänk på nån död släkting (funkar för mig när jag måste se seriös ut, det kanske har liknande effekt på penisar? Let me know iaf!)

2. Andas lugnt.

3. Stanna upp, ta en paus.

4. Använd kondom, även om ni använder andra p-metoder också. Det minskar känseln lite. Glidmedel kan ju även minska friktionen så att det inte blir fullt lika intensiv friktion mellan penis och slidvägg.


   
SvaraCitera

Randroid:

Börjar få skavsår nu hur skall jag göra

Sluta runka och torrjucka hemma dagarna i ända och ha sex istället, vetja.


   
SvaraCitera

Trollfan:

Okej så det är vanligt iallafall? Bara att köra på och sen blir man mer ''uthållig'' ?

Det är fullt normalt ja.


   
SvaraCitera

passaro:

Sluta runka och torrjucka hemma dagarna i ända och ha sex istället, vetja.

Låter äckligt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja har tänk på det att onanera innan, ska testa det nästa gång! Ja vi kör såklart med kondom!


   
SvaraCitera
höna

runka typ... konstant i nån da innan lr nåt

är ej kille, så vet nt


   
SvaraCitera

Randroid:

Låter äckligt.

borde passa dig då!


   
SvaraCitera