Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt


KnightInShiny:

Vissa killar har problem att ens komma när det väl kommer till kritan.

pga nervositet, låg potens eller hög ålder ja, men tror nog att ts problem är mer vanligt när det gäller småkillar.

fast har aldrig haft sex som kille eller legat med någon speciellt ung eller gammal så.


   
SvaraCitera

annoyed:

Tänk på nån död släkting

haha kul o tänka på det


   
SvaraCitera

Xisco:

Många tror att man måste knulla snabbt för att det ska vara skönt för båda.

Åh, bra synpunkt. Hoppa över duracell-kaninen och försök istället ha ett varierande tempot. Då får ni hämta andan mellan varven och så slipper ni skavsår [rolleyes]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha kul o tänka på det

Det ska inte vara kul heller! [smile]


   
SvaraCitera

isola:

nervositet

isola:

småkillar.

Trollfan:

sex

Det är nog vanligare än du tror faktiskt. Men du har säkerligen rätt i att fler har problemet att man kommer för snabbt i början.


   
SvaraCitera

Trollfan:

Men är det lika skönt för tjejen än om man kör sakta för hon stönar mycket mer när jag kör snabbt än när jag kör sakta

Det fina med variation är att det erbjuder olika slags stimulering. Snabb takt har ju sina finesser, men personligen tappar jag känseln helt om det pågår för länge. Ett långsamt tempo möjliggör i sin tur att du kommer djupare in i henne, vilket brukar vara väldigt uppskattat.


   
SvaraCitera

när jag har sex med min kille, så brukar vi köra först en gång då han kommer rätt fort, sen kör vi direkt efter igen och då håller det alltid längre för honom. ju fler gånger vi har sex ju längre tid tar det för han att komma 😉 men kondom är ju oxå ett alternativ.. annars så kan man göra såhär att när du känner att du ska komma så slutar du eller saktar ner lite och gör så ett par gånger.. håller det iallafall längre och jag har hört att orgasmen blir mycket skönare då 😉 // flickvännen.


   
SvaraCitera

iLoveHerUnconditionely:

när jag har sex med min kille, så brukar vi köra först en gång då han kommer rätt fort, sen kör vi direkt efter igen och då håller det alltid längre för honom.

brukar göra så med, ser inget problem att komma snabbt ibland, man måste ju liksom inte sluta bara för att man kommit en gång [crazy]


   
SvaraCitera

Testa att göra knipövningar. Jag har läst att det kan hjälpa män att fördröja utlösningen.


   
SvaraCitera

stereo total:

Testa att göra knipövningar

[chocked]


   
SvaraCitera

annoyed:

Ett långsamt tempo möjliggör i sin tur att du kommer djupare in i henne, vilket brukar vara väldigt uppskattat.

tro mig!! det är riktigt uppskattat.[wink]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

[chocked]

vad??


   
SvaraCitera
time
 time

annoyed:

1. Tänk på nån död släkting

Först tänkte jag: HERREGUD, NEJ, STACKARS, VADFALLS

annoyed:

när jag måste se seriös ut

...och sen "jaha, okej, dåså!"


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

..och sen "jaha, okej, dåså!"

Haha. Om jag testar det i sexakten nån gång så ska jag tala om hur det funkade.


   
SvaraCitera
time
 time

annoyed:

Om jag testar det i sexakten nån gång så ska jag tala om hur det funkade.

Slå på stort och berätta för killen vad du tänker på då också. Och så gör du ---> [badgrin] <--- den minen!


   
SvaraCitera