Aviseringar
Rensa alla

Kommer gå ner 100kg


Ämnesstartare

När helgen är slut kommer jag gått ner 100kg. Jag lovar.[cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera

När helgen är slut kommer jag ha gått upp 100kg. Jag lovar.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm.


   
SvaraCitera

Lycka till. Ingen vore gladare än jag om du lyckades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm

Sure[bigsmile]

El Guaje:

Lycka till. Ingen vore gladare än jag om du lyckades.

Skulle du vara glad om jag dog? Antar jag skulle dö... Skulle väga 0 kg. Eller typ -30 kg. För jag väger 70 och då blir det ju -30 x)


   
SvaraCitera

FLTH:

Skulle du vara glad om jag dog?

Nej nu är du dum! Jag ville ju bara uppmuntra dig, men jag insåg ganska snabbt hur dumt det var. Jag är dock inte personen som ändrar mina inlägg. De kan bli värdefulla i originalform en dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej nu är du dum! Jag ville ju bara uppmuntra dig, men jag insåg ganska snabbt hur dumt det var. Jag är dock inte personen som ändrar mina inlägg. De kan bli värdefulla i originalform en dag.

Hahah[bigsmile]

Är magsjuk.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm.


   
SvaraCitera

FLTH:

Är magsjuk.

usch, det e knas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ueueuuuuuuuuueuuuuuuueue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ueueuuuuuuuuueuuuuuuueue

Du är bara avensjuk för att du inte får ha den underbara upplevelsen att vara magsjuk!!![mad] Men det är lugnt, ngn gång blir du också det[bigsmile][y]

El Guaje:

det e knas!

Jättemycket knas[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Du är bara avensjuk för att du inte får ha den underbara upplevelsen att vara magsjuk!!![mad] Men det är lugnt, ngn gång blir du också det[bigsmile][y]

redan varit

och ja, är sjukt avundsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

redan varit

och ja, är sjukt avundsjuk

Då har du också gått ner 100kg! Hur känns det?[surprised][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Då har du också gått ner 100kg! Hur känns det?[surprised][cute]

din humor är helt nuts asså [love][crazy]


   
SvaraCitera