Aviseringar
Rensa alla

Kommer han skjuta?


Ämnesstartare

Vet inte vart jag ska sätta denna tråd, meen det fick bli här.

Har en kille i klassen som är off, väldigt annorlunda, tyst, osvosv. Förra året skickade han ett "hotbrev" till en annan kille i min klass. På brevet stod det något i stil med:

"Ja ska fan komma o skjuta er allihopa, då kommer ni inte skratta mer"

Häromdan fick jag reda på en annan i klassen som varit hemma hos honom häromdagen att han har skaffat massor av vapen o dylikt som han har fri tillgång till [shake]

Börjar kännas lite weird ..
Va ska man göra?
Om man tar upp de o han får reda på det så kanske han .. skjuter en? Om man inte tar upp det så kanske han kommer o skjuter en iaf? ..


   
Citera
Ämnesetiketter

Humanity is overrated.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du går till polisen tar ju polisen hand om vapnena, då kan han ju inte skjuta dig!? [confused]


   
SvaraCitera

anmäl brevet och polisen kan kolla om han har vapenlicens och beslagta sakerna annars,och dom är nog ganska på om sånna brev efter skolmassakrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, troll?
Polisanmäl ffs.


   
SvaraCitera

Jepp, polisen tar äntligen det här på allvar nu. Ring dom, de fixar biffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni skrattar åt honom och säger att han är "off", han har all rätt att skjuta er.
Ta er bestraffning som män istället, jävla mes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Ni skrattar åt honom och säger att han är "off", han har all rätt att skjuta er.
Ta er bestraffning som män istället, jävla mes.

[love]


   
SvaraCitera

Skjut först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett alternativ är ju att säga till din och killens kontaktlärare/mentor. Minskar din inblandning och din anonymitet blir förhoppningsvis större.


   
SvaraCitera
elinc

exceru:

Polisanmäl ffs.

...om du inte vill dö förstås. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Låt honom skjuta så att vi har något intressant att läsa om i tidningen i stället för att skvaller.


   
SvaraCitera

troll

om inte vill jag veta vart för jag vill dö


   
SvaraCitera
Hando

Han skjuter inte om ni skjuter först [no-no]


   
SvaraCitera
Hando

Förutsatt att han dör då


   
SvaraCitera