Forumet - Kommer homosexualiteten minska eller öka dom nämstaste 10 åren

Kommer homosexualiteten minska eller öka dom nämstaste 10 åren

2286 0 61
I dagens läge är homofrekvensen ganska hög. Sexuella perversioner av alla sorter välkomnas av samhället och istället för att hjälpa dom drabbade så uppmuntras dem. Men om vi försöker se på framtiden lite, så kan man fråga sig om det ser ljust ut eller om trenden ser ut att fortsätta. Även om jag i grunden är en optimistisk person så tror jag det är orealistiskt att se en förbättring inom överskådlig framtid.
Jesuslever777:

Sexuella perversioner av alla sorter välkomnas av samhället

Nej...

Det är bara homosexualitet, bisexualitet och avhållsamhet (och vissa transpersoner) av sexuella "avvikelser" som man accepterar i samhället, men man visar typ ingen tollerans mot pedofiler, hebefiler, tiderlagsutövare, incest-människor osv.

Spana också in:

Jesuslever777:

Tidelag är legalt i Sverige

det är fortfarande inte socialt accepterat. Det är jävligt stor skillnad på om något är accepterat och hurvida det är lagligt eller inte.

Sen så är inte heller dendrofili, nekrofili och att tända på insekter inte heller "okej" i dagens samhälle.
Tror att
ÖÖÖÖÖRn RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN
ÖÖÖRN WROOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooMMMMMM​​​​​MMMMMMMMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRNNNNNNNNNNNÖRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN​NNNN ÖRNNNNNNNNNÖRÖÖ-ÖÖÖ-ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​​​​​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOUI​OIIIIII​IIIIIII​IIIIIII​IIIIIII​IIIIEHHHHHHHHHHHHHHHHOIOOOOOO​OOOOOOOOOOOOOO​OOOOURRRRRRRRR​RRRRHHHHHHHHHH​HWROOOOOOOOOOO​O​OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO​OOOOOOOOOOMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN

Image
Tror att iom den ökade acceptansen för avvikande sexualitet kommer många fler komma ut som bisexuella. Just nu tror jag det är många bisexuella som väljer bort samkönade relationer för att de kan tända på motsatt kön.

Jesuslever777:

incest i vissa fall också (exempelvis två syskon)

Sex mellan helsyskon är förbjudet i Sverige, och kan ge fängelse.

Mawns:

Det enda som är synd med homosexuella är att de inte kan fortplanta sig för att sprida sina homogener. Alla borde vara homosexuella.

[love]