Aviseringar
Rensa alla

kommer inte av kille 🙁


Ämnesstartare

Hej jag har ett jätte problem[blush] Jag kan bara komma av duschen och det har alltid varit så...

Min pojkvän han försöker verkligen få mig att komma men det går bara inte. Är så jävla pinsamt! Finns det inget som han kan göra så att jag kommer lättare när han försöker? Är det någon annan som har samma problem som mig eller har haft?

Bara seriösa svar snälla


   
Citera
Ämnesetiketter

Hmm... [cute]


   
SvaraCitera

testa er fram. Prova olika ställningar, testa kanske sexleksaker och börja inte fejka bara för att göra din kille nöjd! Du tjänar inget på det förutom ett kasst sexliv.


   
SvaraCitera

be honom pinka på dej[smile]


   
SvaraCitera

Det är jättemånga som har problem med detta som jag vet om, så du ska absolut inte känna dig ensam.
Tror det bästa är att ni testar er fram, lär er att känna er trygga med varandra så att du verkligen kan slappna av.

Känn inte att det är pinsamt, om han verkligen älskar dej så är det ju inte för sexlivet utan för dig som person. Det kan ta tid innan man kan komma inför en kille, kanske kan ni hjälpas åt att tillfredställa dig båda två.

Ta det lugnt, stressa inte fram något. Om du bara koncentrera dig på att försöka komma hela tiden kommer det bli ännu svårare. Som sagt; Slappna av.

Lycka Till 🙂


   
SvaraCitera

easycure:

börja inte fejka bara för att göra din kille nöjd! Du tjänar inget på det förutom ett kasst sexliv.

Sååå Sant !


   
SvaraCitera

Köp en fingervibrator och använd under akten 😉


   
SvaraCitera

ha sex i duschen med duschen på då


   
SvaraCitera

Ha sex me mey iställe [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Oralsex funkar alltid 😀


   
SvaraCitera

Skaffa en riktig jävla tuff cool häftig bad boy till snubbe som ba yeah med sina muskler och lyfter upp dig och kastar omkring dig och har 25cm kukjävel och då jävlar ska du se att du kommer i kaskadhelveten för fan

Image


   
SvaraCitera

Stensaxpåse:

duschen

Borde bli din

Stensaxpåse:

pojkvän

Eftersom din

Stensaxpåse:

pojkvän

Stensaxpåse:

försöker

Stensaxpåse:

men det går bara inte


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ha sex i duschen med duschen på då

[love]


   
SvaraCitera

Det är nog honom det är fel på. Inte dig.


   
SvaraCitera

Dissa pojken och ta duschen


   
SvaraCitera