Aviseringar
Rensa alla

kommer inte på ngn rubrik.


Ämnesstartare

Jag visste inte vart ja skulle sätta in denna tråden så,, ja la in den på motgångar o problem,.

men aja.
Jag pratar väldigt mycket när jag är med kompisar efter skolan och på rasterna om jag är med en jag ofta är med, annars brukar jag typ aldrig prata men andra, lixom aldrig säga hej eller prata med någon annan i klassen/skolan om det inte verkligen inte är nåt viktigt.
[sad]
o detta har ju ledit till att vissa håller på säga på msn (eftersom ja skriver väldigt mkt) " nu på msn är du så kaxig men i skolan pratar du aldrig" osv osv..

asså jag tycker de är väldigt jobbigt när vissa håller på säga så för jag vet att jag egentligen är rätt "kaxig" o pratig på riktigt men när jag är i närheten av någon jag inte är bra vän med är jag mest tyst o så ,
o eftersom ja inte pratar så mycket så har ja rätt svårt för å skaffa nya vänner i skolan med,
och när vissa lärare pratar med mig säger jag lixom inte " aa , okej" utan ja säger typ; " mm..." eller bara nickar .
Hjälp, asså jag vill va som alla andra :O[n]


   
Citera
Ämnesstartare

He-he, du har hela livet på dig att bli som alla andra.
Enjoy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratar du som du skriver så borde du vara tyst.

Emmaahh96:

Hjälp, asså jag vill va som alla andra :O[n]

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Born To Lose:

Pratar du som du skriver så borde du vara tyst.

HAhahahahhahahah nej fakstiskt nt.
Aso som datorn "Pratar" jag skitmkt men IRL typ orkar ja nt säga ngt eller a 😮


   
SvaraCitera

Emmaahh96:

nu på msn är du så kaxig men i skolan pratar du aldrig" osv osv..

en person uppfattas alltid anorlunda IRL än vad dem gör på internet.

Emmaahh96:

Hjälp, asså jag vill va som alla andra :O

höhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Hjälp, asså jag vill va som alla andra :O[n]

[bigsmile][love]

Men vafan prata mer bara då om du tror det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att prata.


   
SvaraCitera

Tala ur skägget!


   
SvaraCitera

Jag är ledsen, men jag förstod ingenting.
Dold text: Du förklarade som ett anus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Men vafan prata mer bara då om du tror det är bra.

Ameh, ja de är ju de ja nt kan -.- ja kommer aldrig på nånting va ja ska säga

daisy:

Bara att prata.

ja men ja vet nt va ja ska säga -.

stereo total:

Jag är ledsen, men jag förstod ingenting.
Dold text: Du förklarade som ett anus

Men då kan du dra, tönt [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Ameh, ja de är ju de ja nt kan -.- ja kommer aldrig på nånting va ja ska säga

Tänk inte, jag har det som princip att aldrig tänka på vad jag säger, take no prisoners, mal på. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Tänk inte, jag har det som princip att aldrig tänka på vad jag säger, take no prisoners, mal på.

Va menar du [confused]
Aso om de e rast , o vadå ska ja gå fram till nån å bah; Heej vad gör ni, tycker du Lagy gaga e bra ? 😀

lixom... [shake][tard]

xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Va menar du [confused]
Aso om de e rast , o vadå ska ja gå fram till nån å bah; Heej vad gör ni, tycker du Lagy gaga e bra ? 😀

Nej, dels för att det är en dum fråga/idiotiskt påstående utan prova att ta plats i klassrummet å vid grupparbeten osv (på ett roligt och ej störigt vis)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Tror vi har hittat varför du uppfattas som kaxig.[smile]

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Tror vi har hittat varför du uppfattas som kaxig

Dold text: Du skriver som ett anus! -. 🙂


   
SvaraCitera