Aviseringar
Rensa alla

Kommer inte vidare


Ämnesstartare

Jag och en tjej har liksom haft en märklig relation, vi vet liksom att vi älskar varandra, båda två. Men det kommer liksom inte vidare, ingen av oss vågar riktigt och både mina kompisar ibland och hennes kompisar ibland hänger på hela tiden så det blir aldrig något privat, eller så. Vi kan ju inte gärna ta det på tunnelbanan eller så heller[wink]

Att vi är kära och älskar varann är det inget snack om, men det kommer inte vidare. Tips? (Jag är 13, om det nu spelar någon roll)


   
Citera

Soppatorsk:

Tips?

snacka med henne?


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

Tips?

Soppatorsk:

ta det på tunnelbanan

[crazy]


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

ta det på tunnelbanan

ta det på röda linjen isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

snacka med henne?

Men alltså, vi kan inte gör det i skolan därför där är folk så jäkla nyfikna.[rolleyes] Så fort man liksom snackar lite med en tjej/kille så är snacket igång;)


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

Så fort man liksom snackar lite med en tjej/kille så är snacket igång

hmm.. om man verkligen älskar varandra så borde det inte spela någon roll om folk snackar om det bakom ryggen på en, tycker jag. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

hmm.. om man verkligen älskar varandra så borde det inte spela någon roll om folk snackar om det bakom ryggen på en, tycker jag. [rolleyes]

Jag vet men det är liksom jobbigt om folk vet om därför då börjar de liksom ljuga, han har en annan, hon har varit ihop med 80 stycken, hon bara driver med dig, etc. Så blir det för de andra som blir ihop "offentligt" och sedan blir det liksom missförstånd och så. Alla i min skola är så barnsliga med den biten.


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

Så blir det för de andra som blir ihop "offentligt" och sedan blir det liksom missförstånd och så.

bara för att man pratar med någon så behöver det väl inte direkt betyda att man är förälskad. fråga om hennes mobilnummer lite diskret, så kanske du kan ringa henne och fråga om hon vill hitta på någonting istället. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

bara för att man pratar med någon så behöver det väl inte direkt betyda att man är förälskad

I min klass gör det typ det[crazy]


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

I min klass gör det typ det

haha, är du verkligen säker på det? [crazy]
och än sen, om det är så liksom, vad är det värsta som kan hända..? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

vad är det värsta som kan hända..? [zzz]

Typ liksom att folk börjar snacka skit och saker som inte e sant


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

ta det på röda linjen isåfall

nej den rosa [cry]


   
SvaraCitera

Palett:

nej den rosa

finns ingen sån ju [crazy]

kärleksmums:

hmm.. om man verkligen älskar varandra så borde det inte spela någon roll om folk snackar om det bakom ryggen på en, tycker jag.

om vi var tsm skulle jag skämmas [blush]


   
SvaraCitera

Soppatorsk:

Jag är 13, om det nu spelar någon roll

Lol.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

om vi var tsm skulle jag skämmas

aw, jag älskar dig också. [blush] [love]


   
SvaraCitera